De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Seminar Smart reports Voor een betere klantbediening en een effectievere schadebehandeling.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Seminar Smart reports Voor een betere klantbediening en een effectievere schadebehandeling."— Transcript van de presentatie:

1 Seminar Smart reports Voor een betere klantbediening en een effectievere schadebehandeling

2 Aanleiding: nieuwe technologie

3 Nieuwe technologie

4 Agenda Seminar 1.Tjeerd Wierda (ST. EPS)13.30 uur tot uur Clearinghuis Regresschades Mobielschademelden 2.Egbert-Jan van Hasselt (Politie)13.45 uur tot uur STAR 3.Jelle Smits (lid Motor Steering Group I.E.)14.05 uur tot uur E-call Pauze14.25 uur tot uur 4. Erik Donkers(VIA)15.00 uur tot uur Verkeersrapportages en big data 5.Hans Gerritsen (Fairzekering)15.20 uur tot uur Real time schade behandelen met telematica Afsluiting en borrel15.40 uur

5 Voor het eerst een beperkte daling van het aantal aanmeldingen Minder aanrijdingen Minder casco verzekeringen Nieuwe partij: Amlin Clearinghuis Regresschades

6 Matchingspercentages redelijk stabiel Rechtsbijstand verzekeraars zitten boven het gemiddelde Kleinere partijen met back-office koppelingen zitten daaronder

7 Onderverdeling administratieve uitval Verkeerde tegenpartij grootste oorzaak administratieve uitval; Niet alle back-office koppelingen werken optimaal.

8 Nieuwe procedure: gebruikersgroep voert de audit uit Resultaten: Vergelijkbaar met eerdere audits BTW aandachtspunt Constructie verhaal persoonlijke schade kwetsbaar Gebruik kan nog effectiever door zuiverder toepassing OVS Audit procedures worden in het vervolg afgewisseld Audit

9 Nieuwe functionaliteit breder toepassen voor met name kleine partijen; Extra focus op back-office koppelingen; E-learning; Blijvende acquisitie; Werkwijzen verder blijven optimaliseren; Visie ontwikkelen op aansluiting Mobielschademelden. Vervolgstappen Clearinghuis

10 Mobielschademelden Aantallen nemen toe maar te langzaam; Vooral tweezijdige aanrijdingen blijven nu nog achter; Nieuwe initiatieven worden opgestart om echt van de grond te komen.

11 Top of mind Bekendheid Goed te vinden Vertrouwen Partijen met reputatie en vertrouwenwekkend Goede afwikkeling Groter incentive om te melden Makkelijker dan een papieren melding Minder gegevens invoeren Sneller afgewikkeld? Aantrekkelijker voor deelnemende partijen Stramien voor effectieve interventies

12 Verbetering foto functionaliteit Selectie van foto’s uit de ‘filmrol’ Ook toepasbaar in de web app! Extra vrij tekstveld bij de toedracht Omschrijving bij locatie mogelijk Draagt bij aan vertrouwen en verhoogt het gebruiksgemak (incentive om te melden) 1) Wijzigingen tbv een betere klantbeleving

13 2) Propositie intermediair Aanbieding om het intermediair mobiel te krijgen Webapp op basis eigen website Direct afschrift MSM ook naar intermediair Kn 150 eur per maand Draagt bij aan vertrouwen, top of mind, Aantrekkelijkheid deelnemende partijen, Incentive om te melden

14 ABZ gaat een koppeling bouwen met ANVA en CCS Planning Q Nog geen automatisch gebruik van de toedrachtsfunctionaliteit Doorkoppeling naar CR? Toegevoegde waarde: aantrekkelijker voor deelnemende partijen 3) Koppeling met volmachtpakket

15 Van belang om noodzaak opsturen SAF te beperken Functionaliteit wordt ontwikkeld i.s.m. Insurance Europe Waarschijnlijk web-app die aanspreekbaar wordt vanuit MSM 4. Functionaliteit niet ingezetenen 5. Acties vanuit Afdelingscommissie motorrijtuigen Gericht op ‘top of mind’ en vertrouwen (m.n. afwikkeling) Augustus worden de plannen ontwikkeld 6. STAR……………………………….. Smart Traffic Accident Reporting

16 Vragen?


Download ppt "Seminar Smart reports Voor een betere klantbediening en een effectievere schadebehandeling."

Verwante presentaties


Ads door Google