De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Imagi Ayoub Boufous & Joachim Alvarez-Rodriguez. Index Situatie Operationele Impact High level Scope Details soft-hardware Schermen van de app Rollen/Respons.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Imagi Ayoub Boufous & Joachim Alvarez-Rodriguez. Index Situatie Operationele Impact High level Scope Details soft-hardware Schermen van de app Rollen/Respons."— Transcript van de presentatie:

1 Imagi Ayoub Boufous & Joachim Alvarez-Rodriguez

2 Index Situatie Operationele Impact High level Scope Details soft-hardware Schermen van de app Rollen/Respons Planning Support Budget

3 Situatie Imagi heeft een probleem bij de sales. Te trage laptops Barrière met de klant Willen vernieuwen

4 Operationel Impact Pen en papier bij de klant Leveren dubbel werk Dit kost te veel tijd er is ook een grote foutmarge het productieproces duurt veel te lang minder klanten bezoek, klanten lopen meer naar de concurrentie kleiner winstmarge. Dit kost het bedrijf te veel geld.

5 Highlevel Scope Makkelijk te gebruiken bij de klant Moet ook makkelijk zijn voor de account managers Mobiele oplossing online als offline te gebruiken Info moet opgeslagen kunnen worden synchroniseren wanneer het online is verbinding met het CRM programma van Imagi met back office klantgegevens kunnen opvragen, tonen en aanpassen,

6 Details soft-hardware Het toestel zal op Windows draaien. Dit is de architectuur van de applicatie. Wij stellen dit toestel voor: Asus vivotab rt 3g tablet

7 Schermen van de app

8

9 Rollen/Respons Wat gaan wij doen. Mobiele applicatie Talblets kopen wat verwachten wij van de klant. Dat zij ons testers voorzien Feedback geven Respons (feedback van de klant) Het project besproken Goede feedback Budget aanpassen

10 Planning Datum Periodeperiode 1periode 2periode 3periode 4periode 5periode 6 OnderdeelrequirementsanalyseDevelopmenttestingdeploymenteinde project Beschrijving Nodige documenten maken en onderzoek doen. T = (architect, technisch). De schermen zijn getekend voor de lay-out van de app..NETkey usersgo livereceptie Persona, PID, SPION, Customer Journey F = (functies) Verschillende functies bekeken en bedacht die de klant nodig zal hebben. Het maken van de app zal 3-4 weken duren. 1 week voor het testen begint gaan wij een paar users uitkiezen die het gaan testen.Wij beginnen met de testen 45 dagen voor release. voorstelling + app uitbrengen de klant is tevreden en wij ook.

11 Support U kan altijd bij ons terecht Bij bugs Klachten Tips Problemen met de app

12 Budget we zijn binnen het vooraf besproken budget gebleven en we hebben ook al tablets voor jullie gekocht. Profiel/taakEenheidsbedragOmschrijving (uren, kosten) Documentatie opmaken€ 26 per uur20u (in totaal voor de 2 personen samen) = € 520 De app maken€ 26 per uur8u per dag per person (1 werkdag = € 208 per persoon) Tablets kopen€ 364,42 per tabletVoor 20 stuks kost dit € 7 288,40. Totaal20u documentatie, 100 werkdagen, 20 tablets. € ,40

13 Dank u wel


Download ppt "Imagi Ayoub Boufous & Joachim Alvarez-Rodriguez. Index Situatie Operationele Impact High level Scope Details soft-hardware Schermen van de app Rollen/Respons."

Verwante presentaties


Ads door Google