De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kwalitatieve Leadgeneratie Hilversum, 10 februari 2012.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kwalitatieve Leadgeneratie Hilversum, 10 februari 2012."— Transcript van de presentatie:

1 Kwalitatieve Leadgeneratie Hilversum, 10 februari 2012

2 Over OneDream OneDream is onderdeel van de eFuture Group (verantwoordelijk voor het succes VakantieVeilingen.nl) Gespecialiseerd in het opbouwen van kwalitatieve databases Een intern bereik van 1,4 miljoen consumenten Online sparen en besparen

3 Doelstellingen OneDream heeft een online lead campagne opgezet voor Hotelspecials. Onderwerp van de campagne was 'Win een shoptrip naar Berlijn'. Hotelspecials heeft hiervoor speciaal haar Stedentrip naar Berlijn gepromoot. Belangrijkste doelen: Opbouwen van kwalitatieve database voor Hotelspecials. Verrijking van persoonsgegevens door middel van vakantie interesses. Stimuleren van het aantal stedentrips boekingen. Creëren van online branding voor Hotelspecials.

4 Kwalitatieve leadgeneratie Double Opt-in lead generatie Max 3 sponsoren en geen concurrerende sponsoren, hierdoor is de kwaliteit gewaarborgd Dynamische sponsorkoppeling waarbij er vooraf ontdubbeld word op database sponsor Mogelijkheid tot delen door middel van Social Networks Intern bereik van unieke adressen Extern bereik van adressen via affiliates en sitepartners Belonen voor meedoen is niet toegestaan

5 Case Hotelspecials: Win een shoptrip Berlijn

6 Weergave van de sponsoren met logo Extra branding van het merk en duidelijk voor deelnemers

7 Case Hotelspecials: Win een shoptrip Parijs Weergave van de sponsoren met logo Voorbeeld nieuwsbrief inclusief afzender, frequentie en thema. Kwaliteit leads wordt verhoogd door duidelijke verwachting te scheppen

8 Case Hotelspecials: Win een shoptrip Parijs De double opt-in bevestiging in de bevestigingsmail. Hier wordt nogmaals benoemd dat men de nieuwsbrief van de sponsoren zal ontvangen

9 Case Hotelspecials: Win een shoptrip Berlijn Na bevestiging weer vertoning van de logo's van de sponsoren Tevens mogelijkheid tot delen met vrienden op Social Media

10 Case Hotelspecials: Win een shoptrip Berlijn Pagina met verrijkingsvragen Antwoorden worden opgeslagen en meegestuurd met de gegevens van de deelnemer Weergave van de logo's van sponsoren

11 Resultaten campagne Conversie tussen de 25 en 50 % In 2 maanden tijd adressen uitgeleverd aan sponsoren Free publicity Uitreiking prijs mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Mail naar hele bestand alle deelnemers Spreiding op Social Media zoals Facebook, Twitter en Hyves

12 Interessant voor u? Denk aan: Opbouw kwalitatief bestand voor eigen label Bereik op het internet (Branding) Bereik op Social Media Dedicated campagne`s of Joint Promotion campagnes.

13 OneDream BV Laapersveld VB Hilversum t: +31 (0) f: +31 (0) e: i:


Download ppt "Kwalitatieve Leadgeneratie Hilversum, 10 februari 2012."

Verwante presentaties


Ads door Google