De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Pressure Line voert nationale en internationale projecten uit op het gebied van ontwerp, communicatie, promotie en educatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Pressure Line voert nationale en internationale projecten uit op het gebied van ontwerp, communicatie, promotie en educatie."— Transcript van de presentatie:

1 Pressure Line voert nationale en internationale projecten uit op het gebied van ontwerp, communicatie, promotie en educatie.

2 Diensten Communicatie strategieën Imago campagnes Grafisch ontwerp Multimedia projecten Fotografie Kunst- en cultuurprojecten Klanten Pressure Line werkt voornamelijk voor culturele, educatieve en maatschappelijke organisaties en overheidsinstellingen. Pressure Line ontwikkelt effectieve communicatiemiddelen die de organisatie of het project herkenbaar maken en bijdragen aan een unieke visuele identiteit.

3 Europese Projecten Pressure Line participeert in verschillende projecten die onder het Leven Lang Leren programma van de Europese Commissie vallen. De nadruk in deze projecten ligt voornamelijk op de promotie van minder bekende Europese talen en de ontplooiing van burgerinitiatieven. Pressure Line houdt zich bezig met: De visuele ontwikkeling en het ontwerp van projectmaterialen en websites Disseminatie en implementatie van ontwikkeld materiaal Strategische ontwikkeling en commercialisering van de projectproducten

4 INTEGRA - Migrants’ Integration Kit - Basic Language for Dealing with Financial Matters Het doel van het project is om samen met migranten- gemeenschappen en financiële instellingen een Europees netwerk te creëren waar de integratie van migranten wordt bevorderd door trainingen op het gebied van taal en financiële zaken.

5 PARTNERS Soros International House - LT (coordinator) DIAN - Training and Management Activities – GR Dialoge language institute – DE IInstituto de Formacion y Studios Sociales IFES – ES– Milli Egitim Müdürlügü Diyarbakir – TR

6 PARTNERS The Smashing Times Theatre Company – IE EuroEd Foundation – RO DHE Solutions Ltd. – GB ACADEMY OF HUMANITIES AND ECONOMICS IN LODZ – PL International House - BY (partner from third country)

7 DOELGROEPEN VAN HET PROJECT De doelgroep van het project bestaat uit twee groepen migranten: Migranten die binnen de EU verhuizen Migranten van buiten de EU

8 PRODUCTEN 1.Trainingprogramma’s voor het organiseren van workshops 2.Woordenlijst met financiele termen 3.Scenario’s om Nederlands te leren door drama oefeningen

9 HOE WORDT HET LESMATERIAAL GEIMPLEMENTEERD? 1.Door het organiseren van trainingen voor migranten - vertegenwoordigers van migrantenorganisaties 2.Door het organiseren van trainingen voor migranten door migranten 3.Via de website van het project

10 WANNEER? De trainingen vinden plaats in maart en april. Op 15 juni 2012 wordt er in Vilnius een conferentie gehouden. De meest actieve participanten in het project worden uitgenodigd.

11


Download ppt "Pressure Line voert nationale en internationale projecten uit op het gebied van ontwerp, communicatie, promotie en educatie."

Verwante presentaties


Ads door Google