De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Versie 1 Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Versie 1 Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard."— Transcript van de presentatie:

1 Versie 1 Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard

2 Doelgroep Bereiken: Mannen en vrouwen van 18 tot 32 jaar. Belangrijkste doelgroep: Hipste mensen uit de 4 grote nederlandse steden + grote omliggende plaatsen in de randstad. Kenmerken: Trendsetters in hun eigen omgeving. Brengen vele invloeden samen tot een soort scene. Meeste relevante kenmekren: Mode bewuste trendsetters, vaak zonder veel trendvolgers, De passie van de lifestyle, music, kleding, uiterlijk, intresses brengt hen samen Apart aan hun gedrag: Alles wat bij de zogenaamde scene hoort doen ze graag aan mee.

3 Doelstelling 4 grote steden in NL streetlab meer kenbaar te maken. Look & Feel overbrengen, MODE, HYPE, FASHION, LIFESTYLE Eerste idee: Iets doen met muziek, beeld en sfeer. Welke het streetlab gevoel kan communiceren

4 Omgevingsanalyse Strength: Eigentijdse stijl, community feeling, zelfde passie, onderscheidend, trend zettend, creative community, user generated content, (UGC), festivals. Weakness: Kleine groep mensen, niche in de fashion wereld, naamsbekendheid, Opportunities: Groeiende community, veel uitgangsmogelijkheden voor creativiteit, ontplooiing. Threats: Trendgevoelig, Concurrentie, niche markt,

5 Strategie Propositie Streetlab brengt graag mensen bij elkaar die dezelfde passie heeft als streetlab. Merkattitude: Het merk streetlab wordt gezien als een soort fashioncommunity. Concurentie: ??? Positionering: Het hele merk is een belevenis / levenstyle.

6 Moodboard


Download ppt "Versie 1 Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard."

Verwante presentaties


Ads door Google