De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

R E S E A R C H. Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space.

Verwante presentaties


Presentatie over: "R E S E A R C H. Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space."— Transcript van de presentatie:

1 R E S E A R C H

2

3 Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space - Nieuwe opdracht: start research

4 Agenda - Introductie research - Voorbeelden - Korte pauze - Nieuwe opdracht - Werken in de klas - Individuele besprekingen

5

6 Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen

7 Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden

8 Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent

9 Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken (is niet hetzelfde als jatten)

10 Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit

11 Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’

12 Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’ Je opdrachtgever te overtuigen van je grondige aanpak

13 Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’ Je opdrachtgever te overtuigen van je grondige aanpak Bruikbaar materiaal te hebben

14 Gebruik bij je research … je mindmap(s) … je ABC brainstorm … search engines … social media (ken je storify.com?) … bladen, films, literatuur, etc.

15 Bezoek: winkels mediacentra tentoonstellingen / musea / galeries Raadpleeg: deskundigen

16 Verzamel: Afbeeldingen Beschrijvingen Visies (bijv. uit artikelen, interviews, etc.) Spullen Geluiden álles wat er maar mee te maken heeft

17 moodboard

18

19

20


Download ppt "R E S E A R C H. Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space."

Verwante presentaties


Ads door Google