De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

GOLF EN VOEDING. WAAROM ETEN EN DRINKEN VOOR – TIJDENS NA WEDSTRIJD CONCENTRATIE PRECISIE VAN DE SLAG UITHOUDING – DUUR VAN DE WEDSTRIJD.

Verwante presentaties


Presentatie over: "GOLF EN VOEDING. WAAROM ETEN EN DRINKEN VOOR – TIJDENS NA WEDSTRIJD CONCENTRATIE PRECISIE VAN DE SLAG UITHOUDING – DUUR VAN DE WEDSTRIJD."— Transcript van de presentatie:

1 GOLF EN VOEDING

2 WAAROM ETEN EN DRINKEN VOOR – TIJDENS NA WEDSTRIJD CONCENTRATIE PRECISIE VAN DE SLAG UITHOUDING – DUUR VAN DE WEDSTRIJD

3 MOGELIJKE PROBLEMEN DORST HOOFDPIJNTE WEINIG GEDRONKEN DUIZELIG SPIERZWAKTE CONCENTRATIEVERLIES TROEBEL ZIENTE WEINIG SUIKER SLAG NIET GOED UITGEVOERD

4 WAT KUNNEN WE GEBRUIKEN WATER SPORTDRANK-DORSTLESSER KOOLHYDRAATRIJKE HAPJES

5 NIET TE KOUDE DRANKEN

6 WANNEER ETEN EN DRINKEN VOOR DE WEDSTRIJD : ETEN 2-3 UUR VOOR WEDSTRIJD VEEL DRINKEN TOT BEGIN TIJDENS WEDSTRIJD : NA 3 HOLES IETS ETEN OF OM 45 MIN ETEN NIET VEEL DRINKEN 100 – 200 ML PER HOLE OF 15 MIN

7 WAT DRINKEN ISOTONE DRANKEN : VOLDOENDE SUIKERS EN ZOUTEN EXTRAN- ISOSTAR- AA DRINK- AQUARIUS HYPERTONE DRANKEN : COLA- FRUITSAP- LIMONADE NIET GOED HYPOTONE DRANKEN : WATER WEL GOED VOLDOENDE BIJ ETEN

8 WAT ETEN BROODJE - SANDWICH MET ZOET BELEG OF STUKJE VLEES VOORVERPAKTE KOEK BANAAN DRUIVEN GEDROOGDE ABRIKOZEN ONTBIJTKOEK PANNEKOEK MET SUIKER STROOP IN STUKJES RIJSTTAARTJE ENERGIEREEP

9 NA DE TRAININGSDAG OF WEDSTRIJD HERSTELLEN TOT 1 UUR NA INSPANNING NIET TE VEEL ETEN VEEL DRINKEN EERST WATER DAARNA SPORTDRANK - FRISDRANK CHOCOMELK TOAST MET KAAS BROODJE HAM OF KAAS YOGHURT MET BANAAN

10 HELE DAG WEDSTRIJD NIET TE VEEL ETEN TUSSENDOOR BROODJE PANNEKOEK LIEFST NIET WARM

11 DOPING Doping. = Verboden. Verklaren van medicijnen die je inneemt.


Download ppt "GOLF EN VOEDING. WAAROM ETEN EN DRINKEN VOOR – TIJDENS NA WEDSTRIJD CONCENTRATIE PRECISIE VAN DE SLAG UITHOUDING – DUUR VAN DE WEDSTRIJD."

Verwante presentaties


Ads door Google