De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tribal Wars Simulator. Wat is Tribal Wars? Een middeleeuws spel Dorpen uitbouwen Dorpen verdedigen met troepen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tribal Wars Simulator. Wat is Tribal Wars? Een middeleeuws spel Dorpen uitbouwen Dorpen verdedigen met troepen."— Transcript van de presentatie:

1 Tribal Wars Simulator

2 Wat is Tribal Wars? Een middeleeuws spel Dorpen uitbouwen Dorpen verdedigen met troepen

3 Dorpen

4 Troepen Grondtroepen: Speervechter Speervechter Zwaardvechter Zwaardvechter Bijlstrijder Bijlstrijder Boogschutter Boogschutter Cavalerie: Verkenner Verkenner Lichte Cavalerie Lichte Cavalerie Zware Cavalerie Zware Cavalerie Bereden Boogschutter Bereden Boogschutter Andere Troepen: Ram Ram Katapult Katapult Ridder Ridder Edelman Edelman

5 Simulator in Tribal Wars

6 Het Programma

7 Doelstellingen Berekenen van troepen in de simulator Troepen kunnen invoeren Het aantal overlevende troepen moet weergegeven worden Een mogelijkheid om het spel terug te heropstarten

8 Begin ClrHome Output(2,1," ") Output(7,1," ") Output(4,3,"TRIBAL WARS") Output(5,4,"SIMULATOR") Pause ClrHome

9 Speervechter Disp "SPEERVECHTER" Input "AANVAL:",A Input "VERDEDIGING:",G ClrHome If A

10 If A>G Then A-GüM G-GüS round(M,0)üM round(S,0)üS Output(1,1,"SPEERVECHTER") Output(2,1,"AANVAL") Output(2,9,M) Output(3,1,"VERDEDIGING") Output(3,13,S) End If A>0 and G=0 Then AüM GüS Output(1,1,"SPEERVECHTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,M) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,S) End If Aù9000 or Gù9000 Then Output(1,1,"SPEERVECHTER") Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") End Pause ClrHome

11 Zwaardvechter Disp "ZWAARDVECHTER" Input "AANVAL:",B Input "VERDEDIGING:",H ClrHome If B

12 If B>H Then B-((1/3)*B)üN H-HüT round(N,0)üN round(T,0)üT Output(1,1,"ZWAARDVECHTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,N) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,T) End If B>0 and H=0 Then BüN HüT Output(1,1,"ZWAARDVECHTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,N) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,T) End If Bù9000 or Hù9000 Then Output(1,1,"ZWAARDVECHTER") Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") End Pause ClrHome

13 Bijlstrijder Disp "BIJLSTRIJDER" Input "AANVAL:",C Input "VERDEDIGING:",I ClrHome If C>I Then C-((1/20)*C)üO I-IüU round(O,0)üO round(U,0)üU Output(1,1,"BIJLSTRIJDER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,O) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,U) End If C=I Then C-((1/10)*C)üO I-IüU round(O,0)üO round(U,0)üU Output(1,1,"BIJLSTRIJDER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,O) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,U) End Invoer:Troepen invullen Kans aanval en verdediging Bewerkingen die uitgevoerd worden Getallen afronden Uitvoer: Overlevende troepen weergeven

14 If C0 and I=0 Then CüO IüU Output(1,1,"BIJLSTRIJDER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,O) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,U) End If Cù9000 or Iù9000 Then Output(1,1,"BIJLSTRIJDER") Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") End Pause ClrHome

15 Boogschutter Disp "BOOGSCHUTTER Input "AANVAL:",D Input "VERDEDIGING:",J ClrHome If D

16 If D>J Then D-((1/10)*D)üP J-JüV round(P,0)üP round(V,0)üV Output(1,1,"BOOGSCHUTTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,P) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,V) End If D>0 and J=0 Then DüP JüV Output(1,1,"BOOGSCHUTTER") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,P) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,V) End If Dù9000 or Jù9000 Then Output(1,1,"BOOGSCHUTTER") Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") End Pause ClrHome

17 Lichte Cavalerie Disp "LICHTE CAVALERIE" Input "AANVAL:",E Input "VERDEDIGING:",K ClrHome If E

18 If E>K Then E-((1/50)*E)üQ K-KüW round(Q,0)üQ round(W,0)üW Output(1,1,"LICHTE CAVALERIE") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,Q) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,W) End If E>0 and K=0 Then EüQ KüW Output(1,1,"LICHTE CAVALERIE") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,Q) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,W) End If Eù9000 or Kù9000 Then Output(1,1,"LICHTE CAVALERIE") Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") End Pause ClrHome

19 Zware Cavalerie Disp "ZWARE CAVALERIE" Input "AANVAL:",F Input "VERDEDIGING:",L ClrHome If F

20 If F>L Then F-((1/7)*F)üR L-LüX round(R,0)üR round(X,0)üX Output(1,1,"ZWARE CAVALERIE") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,R) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,X) End If F>0 and L=0 Then FüR LüX Output(1,1,"ZWARE CAVALERIE") Output(2,1,"AANVAL:") Output(2,9,R) Output(3,1,"VERDEDIGING:") Output(3,13,X) End If Fù9000 or Lù9000 Then Output(1,1,"ZWARE CAVALERIE") Output(2,1,"TE VEEL TROEPEN") Output(3,1,"GEEN AANVAL MOGELIJK") End Pause ClrHome

21 Output(5,1,"DIT WAS HET...") Pause ClrHome Output(4,4,"WIL JE") Output(5,4,"OPNIEUW") Output(6,4,"PROBEREN?") Pause ClrHome Output(1,1,"DRUK VOOR") Output(2,1,"JA: 1") Output(3,1,"NEE: 2") Pause ClrHome Input "WAT KIES JE?",Y ClrHome If Y=2 Then Output(4,5,"BEDANKT") Output(5,1,"VOOR HET SPELEN") Pause ClrHome Output(4,7,"TOT") Output(5,2,"VOLGENDE KEER") Pause ClrHome Output(4,4,"WRITTEN BY") Output(5,5,"MAARTEN") Output(6,5,"DIERICKX") Pause ClrHome Output(1,1,"") End If Y=1 Then prgmTWSIMUL End

22 Bedankt voor jullie aandacht!


Download ppt "Tribal Wars Simulator. Wat is Tribal Wars? Een middeleeuws spel Dorpen uitbouwen Dorpen verdedigen met troepen."

Verwante presentaties


Ads door Google