De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Oktober 2006 GfK GroupVersrapport 2006Consumer Tracking Versrapport 2006 1.Deen 2.Albert Heijn 3.Jan Linders / Jumbo GfK Panel Services: Joop Holla Adriënne.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Oktober 2006 GfK GroupVersrapport 2006Consumer Tracking Versrapport 2006 1.Deen 2.Albert Heijn 3.Jan Linders / Jumbo GfK Panel Services: Joop Holla Adriënne."— Transcript van de presentatie:

1 Oktober 2006 GfK GroupVersrapport 2006Consumer Tracking Versrapport Deen 2.Albert Heijn 3.Jan Linders / Jumbo GfK Panel Services: Joop Holla Adriënne Koreman

2 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Opzet onderzoek GfK PanelServices Benelux Versrapport 2006 In week 37 van dit jaar zijn middels het GfK ConsumerScan Panel ruim 6000 winkelbezoeken bij de supermarkten door de eigen consumenten/klanten beoordeeld. Voor de 3 versgroepen:- vlees - groente en fruit - brood is het oordeel van de consument gevraagd in de vorm van een rapportcijfer over: - aantrekkelijke aanbiedingen - lage prijzen - goede kwaliteit / versheid - ruime keuze assortiment De supermarkt die het hoogste gemiddelde scoort over de 12 aspecten (en minimaal 50 beoordelingen heeft) wordt benoemd tot Verssupermarkt van het jaar 2006.

3 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport De versafdelingen van supermarkten worden door hun eigen klanten op de vier gemeten aspecten ruim voldoende beoordeeld, nl.: Waardering versafdelingen van supermarkten

4 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Toch is er nog volop ruimte voor verbetering, want ondanks het feit dat men klant is bij een bepaalde supermarktformule en in principe de eigen winkelkeuze beoordeelt, worden voor een aanzienlijk aantal winkelbezoeken de versafdelingen met het schoolcijfer 6 of lager beoordeeld, nl.: Waardering versafdelingen van supermarkten

5 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Overall klassement * o.b.v. het gemiddelde van de 12 gemeten kenmerken: 4 aspecten van 3 versafdelingen

6 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Top 5 versafdeling vlees * o.b.v. het gemiddelde van de 4 aspecten

7 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Top 5 versafdeling groente/fruit * o.b.v. het gemiddelde van de 4 aspecten

8 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Top 5 versafdeling brood * o.b.v. het gemiddelde van de 4 aspecten

9 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Versrapport 2006: schoolcijfers* * o.b.v. het gemiddelde van de 12 gemeten kenmerken: 4 aspecten van 3 versafdelingen

10 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Versrapport 2005: schoolcijfers* * o.b.v. het gemiddelde van de 12 gemeten kenmerken: 4 aspecten van 3 versafdelingen

11 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Versrapport 2006: schoolcijfers* o.b.v. het gemiddelde van de 3 versafdelingen per gemeten aspect.

12 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Versrapport 2006: schoolcijfers* o.b.v. het gemiddelde van de 3 versafdelingen per gemeten aspect.

13 Oktober 2006 GfK GroupConsumer TrackingVersrapport Versrapport 2005: schoolcijfers* * o.b.v. het gemiddelde van de 3 versafdelingen per gemeten aspect.


Download ppt "Oktober 2006 GfK GroupVersrapport 2006Consumer Tracking Versrapport 2006 1.Deen 2.Albert Heijn 3.Jan Linders / Jumbo GfK Panel Services: Joop Holla Adriënne."

Verwante presentaties


Ads door Google