De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Research, advies, positioneren, vertalen, bedenken, maken, bewaken… account strategie creatie onderzoek advies positionering branding vertaling in interactieve.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Research, advies, positioneren, vertalen, bedenken, maken, bewaken… account strategie creatie onderzoek advies positionering branding vertaling in interactieve."— Transcript van de presentatie:

1 research, advies, positioneren, vertalen, bedenken, maken, bewaken… account strategie creatie onderzoek advies positionering branding vertaling in interactieve media en middelen styleguide outline content productie conceptontwikkeling design invulling & uitwerking productie aansturen en bewaken proces : met account : debriefing vertaling strategie in lange&korte termijn doelen met iedereen : input verzamelen, redigeren en gebruiken consumentklant

2 1000% max + e company + loud n pure + egg + curriculum tdi + content in motion + dynamic public media lab/projects do or die

3 multi-disciplinary teams o.a. tv, web, narrowcasting, mobile, games, urban screens, media facades, tools… ___________________________________________ will create innovative ideas that bridge web, mobile, , creative, gaming, search and digital media to provide solutions to clients that are based on consumer insight and in context of overall brand strategies_________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ will synthesize how brands are communicated and experienced through digital interactions and how digital interactions fit into broader consumer experiences____________________________________________ _______________ spot digital trends, see the digital future and understand consumer desires/behavior, aligning these with brand objectives to create digital and interactive solutions. content driven digital and interactive solutions that marry brand goals with consumer needs. do or die content concept design develop

4 telegraaf deliverables : communicatiecampagne telegraaf.nl concept en art direction communicatiestrategie wat is er aan de hand middelen actiecampagne merkcampagne mobile online vertaald in : buitenreclame advertentie actiesite banners

5 albert heijn deliverables : narrowcasting dynamic public media onderzoek strategie en advies middelen dynamic display windows lichtprojecties vertaald in : course talking facades conceptpresentaties

6 ontwikkelingsbedrijf gemeente amsterdam deliverables : praktijkgericht onderzoek wibaut in motion resultaatgebied urban screens in de wibautstraat toepassingen van dynamische publieke media vertaald in : onderzoekstraject coachingtraject site en expositie concept

7

8 vendex deliverables : introductiecampagne en branding productlijn financiële diensten en producten concept en art direction merkuitingen web, print en instore communicatie vertaald in : site huisstijl winkelmaterialen brochurelijn (niet gerealiseerd)

9 slager stegeman deliverables : positionering/brand design van fabriek naar slager passport ik ben… zo zie ik er uit… dit vind ik leuk… dit vind ik belangrijk… media vertaling media en middelen – van verpakking tot televisie vertaald in : logo verpakking radio print web actie b to b

10 universal music deliverables : the me project het merk ellen ten damme identiteit en branding strategie concept art direction passport this is me i’m your girl next door, but i bet you don’t know your neighbours factory girl rock chick eat you brandguide communicatieplan book ‘the me project’ vertaald in : ellen zelf website clip design cd’s

11 zurich deliverables : positionering NL wij zijn ook maar een mens communicatiestrategie wij weten wat er leeft productontwikkeling media interne, b to b, en externe communicatie brochurelijn huisstijl vertaald in : internet print tv

12 bols deliverables : line extension jenever narrowcasting concepten in a box jenny never wegtikkertje fez renevej

13 loud ‘n pure deliverables : online music label oprichten online music platform concept art direction start en go ontwikkeling realisatie en productie introductie contentmanagement vertaald in : internet muziek guerilla festival

14 super de boer deliverables : positionering/brand design ‘graag gedaan’ vertaald naar een visuele merkidentiteit passport ik ben super de boer brandguide merkuitingen web en winkel vertaald in : instore communicatie website

15 philips international deliverables : online communicatie personal audio vertaling themacampagne concept en art direction media website applicatie banners foto, muziek en video

16 philips consumer goods – personal home entertainment deliverables : foto en video in 2015 prognose online concepten product concepten

17 nederlands instituut voor mediakunst deliverables : tentoonstelling 30 jaar nimk advies en concept wat is nimk? van binnen naar buiten public zapping middelen interactieve lichtinstallatie bluetooth sms platform

18 centraal beheer deliverables : online dienstverlening positionering strategie concept ontwerp realisatie middelen website printcampagne sales promotion tool pim – personal information manager vertaald in : website tool abri advertentie diversen

19 nike deliverables : guerilla nike laser concept en ontwerp in a box jenny never wegtikkertje fez renevej

20 id&t deliverables : i love cineac concept art direction design productie middelen internet buitenreclame print vj vertaald in : huisstijl website posters advertentie flyer video

21 interactieve communicatie en design deliverables : opdrachtgevers carhartt mc donalds novib in a box jenny never wegtikkertje fez renevej

22


Download ppt "Research, advies, positioneren, vertalen, bedenken, maken, bewaken… account strategie creatie onderzoek advies positionering branding vertaling in interactieve."

Verwante presentaties


Ads door Google