De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

(Persoonlijke) Fundraising Comeback to Life 2012.

Verwante presentaties


Presentatie over: "(Persoonlijke) Fundraising Comeback to Life 2012."— Transcript van de presentatie:

1 (Persoonlijke) Fundraising Comeback to Life 2012

2 6 Partners (sponsorcontracten) met tegenprestaties op communicatief of associatief vlak 6 Partners (sponsorcontracten) met tegenprestaties op communicatief of associatief vlak 10 business associaties (donateurs) met naamsvermelding 10 business associaties (donateurs) met naamsvermelding Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers 6* *550 20*2000

3 Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers 1. Particulieren 2. Bedrijven

4 Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers 1. Particulieren a.Benaderen: -Persoonlijk - -Social media (Facebook, Linkedin) b. Tekst argumenten, link website, macro c.Betalen o.v.v naam gesponsorde op CBTL /stichting bankrekening -Aangeven bij penningmeester (mail) -Controle door penningmeester (realisatie) d. Vermelden donateur op persoonlijke pagina

5 Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers Persoonlijke donateurs Natuurlijke personen en bedrijven die doneren aan deelnemers 2. Bedrijven a.Benaderen: -Persoonlijk - -Social media (Facebook, Linkedin) b. Tekst argumenten, link website, macro c. Versturen factuur vanuit stichting (aftrekbaarheid) c.Betalen o.v.v naam gesponsorde op CBTL /stichting bankrekening -Aangeven bij penningmeester (mail) -Controle door penningmeester (realisatie) d. Vermelden donateur op persoonlijke pagina

6 Definitiefase: onderzoek naar het probleem en de wensen van de klant Waarom doneren; 1. Ik mag jou, Gunnen 2. Ik wil goed doen, dichtbij huis, Aflaat Identificatiefase: aanbieding van een oplossing. Ik ga fietsen voor een goed doel; eigen actie FEHT Bewijsfase: argumentie 9 redenen document Acceptatiefase: zoeken naar bevestiging door de klant. Vind je het wat? Gun je het mij? Bezitsdrangfase: overtuiging van de noodzaak van de voorgestelde oplossing. Ik ga je sponsoren/doneren Afsluitingsfase: afsluiten van de transactie (als bij AIDA). Doneren op rekeningnummer en controle of het binnen is; Informeren wat we doen


Download ppt "(Persoonlijke) Fundraising Comeback to Life 2012."

Verwante presentaties


Ads door Google