De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

GO FOR ZERO Lanceringsconcept. Gedeelde visie Rode draad doorheen alle thema’s Jong en oud (same same but different) Informeert Participatief Sociaal.

Verwante presentaties


Presentatie over: "GO FOR ZERO Lanceringsconcept. Gedeelde visie Rode draad doorheen alle thema’s Jong en oud (same same but different) Informeert Participatief Sociaal."— Transcript van de presentatie:

1 GO FOR ZERO Lanceringsconcept

2 Gedeelde visie Rode draad doorheen alle thema’s Jong en oud (same same but different) Informeert Participatief Sociaal relevant - charter Positief gedrag Omhelst alle verkeersveiligheidsthema’s

3 Strategie COMMUNICATIE PLATFORM GO FOR ZERO BOB GSM GPS GORDELDRUGS WEEKENDON GEVAL SNEL- HEID ROAD RK PARTICIPATIE DOOR WEGGEBRUIKERS, SCHOLEN EN ALLE PARTNERS

4 Kadert in: UN decade of Road Safety launch

5 Overzicht lanceringscampagne 3/2 PR launch – Charter met media / bedrijven / burgers 7/2 Campaign launch – Affichage – Kranten – Sponsoring verkeersinfo – Cinema – Terreinacties – On line

6

7 -DAY 14 maart 2011

8 Nationale oproep op tot veilig rijgedrag (per doelgroep) 13/3 één (NL) en La Une (FR) 14/3 radionetten VRT / RTBF (NL / FR) Doel – Onder aandacht brengen problematiek (redactionele samenwerking op maat) – Verhogen aantal handtekeningen on line tot bijv – Ondersteunen sensibilisering op het terrein

9 GO FOR ZERO DAY Terreinacties: -Grootschalige (ludieke)sensibiliseringsactie langs snelwegen en in centra -Testparcours (al sms-end rijden, rijden onder invloed, ea)

10

11 Hesje

12 Ring for zero

13 Contact Werner de Dobbeleer Woordvoerder / persrelaties Jan Vandaele team lead Jongeren / weekendongevallen Niels Famaey directeur Communicatie


Download ppt "GO FOR ZERO Lanceringsconcept. Gedeelde visie Rode draad doorheen alle thema’s Jong en oud (same same but different) Informeert Participatief Sociaal."

Verwante presentaties


Ads door Google