De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Social media kans en/of bedreiging?.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Social media kans en/of bedreiging?."— Transcript van de presentatie:

1 Social media kans en/of bedreiging?

2

3

4 Zin en onzin?

5

6

7

8

9 Het aantal beschikbare Nederlandstalige artikelen op Wikipedia. Juli 2009 Bron: Multiscope

10

11

12 90% Van de consumenten geeft als de #1 reden voor een aankoop de positieve online aanbevelingen van andere consumenten. Bron: Nielsen Global Online Consumer, 2009

13 © 2010 Menno Lanting Een sociale trend waarbij mensen technologie gebruiken om dingen die ze willen hebben van elkaar te krijgen in plaats van organisaties

14 Bron: Raad voor de Volksgezondheid en Zorg, N=2000

15 Geslacht% dat deelneemt Man8% Vrouw15% Leeftijd jaar8% jaar11% 50 jaar en ouder17% Gezondheidstatus Doorgaans gezond7% Chronisch ziek30% Bron: Raad voor de Volksgezondheid en Zorg, N=2000

16

17

18

19

20

21

22 2/

23 “LinkedIn: dat is toch vooral iets voor over het paard getilde baantjesjagers". Bestuursvoorzitter, 2007

24 We tend to overestimate the short term impact of a technology and underestimate the long term impact. — Dr. Francis Collins Peter Schwartz

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34 Open Vertrouwen Content Authentiek Is niet zaligmakend Strategie Ervaren door te doen

35


Download ppt "Social media kans en/of bedreiging?."

Verwante presentaties


Ads door Google