De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Nawaka 2006 Nationaal water kamp van Scouting Nederland.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Nawaka 2006 Nationaal water kamp van Scouting Nederland."— Transcript van de presentatie:

1

2 Nawaka 2006 Nationaal water kamp van Scouting Nederland

3 Het logo …..

4 Wanneer ? Nawaka 2006 wordt gehouden van maandag 24 juli t/m donderdag 3 augustus 2006

5 Agenda 1.De Deelnemers 2.De Organisatie 3.De Lokatie 4.Het Thema 5.De Planning 6.Het Doel

6 De Deelnemers Dolfijnen 6 - 10 jaar Waterscouts (Zeeverkenners)11 - 14 jaar Wilde Vaart (Matrozen) 15 - 17 jaar Loodsen 18 - 23 jaar

7 De Deelnemers potentieel 250 watergroepen 10.000 waterscouts 1.200 lelievletten

8 Agenda 1.De Deelnemers 2.De Organisatie 3.De Lokatie 4.Het Thema 5.De Planning 6.Het Doel

9 De Organisatie Kamp Admiraliteit KampleidingRob Storm Marcel Menger Hoofd OndersteuningRichard Schouten Hoofd SubkampenEdy Bruinooge Hoofd ProgrammaLu Platzer Hoofd Sponsoring & InkoopHenk Wuestman Hoofd CommunicatieLeo Huijs Hoofd StafdienstenAd Verhaar ControllerTjeert-Jan Scholtens SecretarisAnnemieke Venemans Scouting NederlandKitty v/d Kluit

10 De Organisatie Organogram

11 Agenda 1.De Deelnemers 2.De Organisatie 3.De Lokatie 4.Het Thema 5.De Planning 6.Het Doel

12 De Lokatie Stafkaart tonen

13 De Lokatie Stafkaart tonen

14 De Lokatie RGVkaart tonen

15 De Lokatie Subkamp indeling tonen

16 Agenda 1.De Deelnemers 2.De Organisatie 3.De Lokatie 4.Het Thema 5.De Planning 6.Het Doel

17 Voortvarend: voortvarend ; /vortf’arfnt/bijv. naamw.; -er; -st. voortvaren (voortrijden, verder gaan) - de zaken met drift en ijver, met (soms te grote) spoed beslissend - snel doorzettend - synoniem:energiek, doortastend; een voortvarend man; de jeugd is voortvarend ; voortvarend aan de slag gaan Het Thema

18 Thema uitwerking: Het thema van het Nawaka 2006, Voortvarend, geeft met haar synoniemen ‘energiek’ en ‘doortastend’ al aan dat er sprake is van een grote ambitie. Dit slaat bij uitstek op de doelgroep - de jeugd - van Scouting als wereldwijde organisatie, dus op Scouting Nederland en daarmee uiteraard ook op het Nawaka. De uitgangspunten van Scouting ademen vanuit alle poriën Voortvarend : - Buitenleven en veelzijdige activiteiten - Internationale verbondenheid - Groeiende zelfstandigheid - Hulpbereidheid en hulpvaardigheid - Ontplooiing en ontwikkeling van het individu - Wet en belofte Het Thema

19 Agenda 1.De Deelnemers 2.De Organisatie 3.De Lokatie 4.Het Thema 5.De Planning 6.Het Doel

20 De Planning 2004:- Start organisatie - Verzekeren lokatie 2005:- Aantrekken kaderleden - Begroting vaststellen - Informatie naar de doelgroep en instanties - Medewerkers werven (800) - Sponsoren werven - Infrastructuur opzetten 2006:- Informatie naar omgeving - Programma invullen - Ondersteuning organiseren - Nawaka neerzetten!

21 Agenda 1.De Deelnemers 2.De Organisatie 3.De Lokatie 4.Het Thema 5.De Planning 6.Het Doel

22 Het Doel Een leerzaam, daverend, veilig, onvergetelijk en voortvarend waterkamp aanbieden op een prachtige lokatie aan > 5000 scouts uit binnen- en buitenland Kostendekkend afsluiten

23

24 -Meer informatie ? -Inschrijven medewerkers? -Inschrijven deelnemers? Kijk op www.nawaka.nl

25 Dank voor uw aandacht.


Download ppt "Nawaka 2006 Nationaal water kamp van Scouting Nederland."

Verwante presentaties


Ads door Google