De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Productdossier-Breechpocket Laura Danneels. Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Productdossier-Breechpocket Laura Danneels. Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels."— Transcript van de presentatie:

1 Productdossier-Breechpocket Laura Danneels

2 Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels Kwaliteit: modieuze winkels met een betaalbare prijs voor deze doelgroep

3 Merk Breechpocket voor betaalbaar en sportieve mensen Convinience goods

4 Aanleiding Een reportage over kleding. Vrienden die mij op het idee brachten Shoppingcenter/winkelstraat

5 Product

6 Lancering Apple  speciale oortjes, hoesjes. Winkels van bretellen Productie van het hoesje

7 Kernvoordelen Heel functioneel. Het hoesje kan u manueel van de bretel halen. U kan op een handige manier uw telefoon opnemen. Alles binnen handbereik

8 Merk Breechpocket  BP  zakje neutraal Bretellen: mensen moeten er direct een beeld van kunnen scheppen, moeten een goed gevoel bij hebben, Fantastische kleuren Moet direct in het oog springen

9 Product Bretellen met een touche of music Deze bestaan in Y-vorm of X-vorm. Het ontstaan van lederhose: *word nog steeds gedragen als feestkledij. *werd gedragen bij de lagere klasse.

10 Plaats

11 Promotie

12 Prijs


Download ppt "Productdossier-Breechpocket Laura Danneels. Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels."

Verwante presentaties


Ads door Google