De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Mediaplan Anita Meulenbroeks Mannus Menting. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Mediaplan Anita Meulenbroeks Mannus Menting. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons."— Transcript van de presentatie:

1 Mediaplan Anita Meulenbroeks Mannus Menting

2 Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons Mediakeuze Afsluiting

3 Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen Geen vingers tikken

4 Doelgroep - Beginnende bestuurders jaar - Snelweg

5 Zender

6 Doelstelling Kennis overbrengen Minder bumperkleven Rijgedrag verbeteren

7

8 Mediakeuze Hoofdmedium promotieteams 2e mediumprint langs snelweg 3e mediumwebsite 4e mediumviral

9 Promotieteams (hoofdmedium) -Folders uitdelen na achter na lopen.

10 Print langs snelweg (medium 2)

11 Website (medium 3) -informatie, weetjes, maar niet op de vinger tikken. -http://www.stopbumperkleven.nl.nuhttp://www.stopbumperkleven.nl.nu

12 Viral (medium 4) -Op een leuke manier boodschap brengen -Vanwege het niet op de vingers willen tikken -Viral op YoutubeViral op Youtube

13 Communicatieconcept Interactief Website =weetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid Billboards: confronterend Hele campagne: confronterend, maar toch gezellig.

14 Verwachte respons Bewust van het gevaar Minder bumperkleven Testen met een poll

15 Afsluiting Doelstelling Doelgroep Media Interactie

16 Wij danken u voor uw tijd Mannus Menting Anita Meulenbroeks


Download ppt "Mediaplan Anita Meulenbroeks Mannus Menting. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons."

Verwante presentaties


Ads door Google