De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER.

Verwante presentaties


Presentatie over: "MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER."— Transcript van de presentatie:

1 MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER NETLASH-BSEEN THINKING ABOUT THE FUTURE MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER NETLASH-BSEEN THINKING ABOUT THE FUTURE

2 Brugge was : roots // voedingsbodem // inspiratie // gegroeid & ontwikkeld

3 Gent sinds 2007 centraal gelegen // oog op groei // aantrekking klanten & medewerkers

4 Gent = mekka voor BE internetbedrijven veel talent // nieuwe ontwikkelingen // initiatief // aantrekking webbedrijven // sector federaties // … Gent = mekka voor BE internetbedrijven veel talent // nieuwe ontwikkelingen // initiatief // aantrekking webbedrijven // sector federaties // … Internet events // internet opleidingen // ….

5 SWOT BRGG / WSTVLMNGN Werklust Ondernemerszin Visie Bescheidenheid Volgzaam Op zeker spelen Achter feiten lopen Anderen pikken in Stilstaan Toekomst plannen Leider zijn Meer durven Creatiever zijn

6 TOEKOMST PLANNEN tijd nemen // afstand nemen // TOEKOMST PLANNEN tijd nemen // afstand nemen //

7 Ontwikkel & volg je eigen weg Intuïtie volgen // research // berekende risico’s Ontwikkel & volg je eigen weg Intuïtie volgen // research // berekende risico’s

8 Meer durven uit comfortzone treden // springen // profileer jezelf Meer durven uit comfortzone treden // springen // profileer jezelf

9 Creatiever ondernemen ken & bevraag je klant zijn verwachting // meerwaarde creëren Creatiever ondernemen ken & bevraag je klant zijn verwachting // meerwaarde creëren

10 Lead, do not follow minder volgzaam zijn // trekker worden Lead, do not follow minder volgzaam zijn // trekker worden

11 Geef een Brugse toets verpakking // wees origineel // welke meerwaarde kan Brugge geven? Geef een Brugse toets verpakking // wees origineel // welke meerwaarde kan Brugge geven?

12 ONTWIKKEL NICHES focus op behoefte // volg trends & evoluties // ontwikkel je sterktes ONTWIKKEL NICHES focus op behoefte // volg trends & evoluties // ontwikkel je sterktes

13 Stel je flexibel opstellen marktomstandigheden // klantenbehoefte // (geo)ligging Stel je flexibel opstellen marktomstandigheden // klantenbehoefte // (geo)ligging

14 “To be or not to be” in Brugge ?

15 BEDANKT SUCCES ! BEDANKT SUCCES ! “You can find me on…” @marnikdhoore


Download ppt "MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER."

Verwante presentaties


Ads door Google