De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Welkom bij het Executive Programma. Deel 1: Desley Hoornstra Auto Professioneel & Schadeherstel Evenementenhal Gorinchem 7 maart 2012.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Welkom bij het Executive Programma. Deel 1: Desley Hoornstra Auto Professioneel & Schadeherstel Evenementenhal Gorinchem 7 maart 2012."— Transcript van de presentatie:

1 Welkom bij het Executive Programma

2 Deel 1: Desley Hoornstra Auto Professioneel & Schadeherstel Evenementenhal Gorinchem 7 maart 2012

3 Scoren met uw website is topsport De kracht van online marketing Autoprof Executive Program, Gorinchem, Marcel Dol, Manager Business Development, MYbusinessmedia

4 Introductie Push en pull marketing Hoe beslist Google SEM is SEO en SEA Wat kunnen we voor u doen Inhoud

5 Automobiel Management Automobielmanagement ATH-online.nl Directie en management van auto dealerbedrijven, importeurs, leasemaatschappijen, schadeherstelbedrijven en groothandel Elke maand ondernemers beslissers pageviews nieuwsbrieven

6 Prospects verleiden om voor jouw te kiezen Print advertenties Banners marketing Beurzen Breed publiek Klein percentage response Vooral merkvoorkeur creëren Traditionele Push Marketing

7 Zoekende prospects naar je toe trekken Google is absoluut marktleider 90% zoekt leverancier met Google 80% kijkt niet verder dan eerste pagina Specifiek publiek, keywords Meetbaar resultaat Vooral lead generation Google is Pull Marketing

8 SEO + SEA = SEM SEA Totaal 25% clicks # 1: 7% # 2: 4% # 3-4: 2% # 5-10: 0,5% SEO Totaal 75% clicks # 1: 25% # 2: 12% # 3: 8% # % Search Engine Optimization + Search Engine Advertising = Search Engine Marketing

9 Alleen een podiumplaats telt

10 Branding: naamsbekendheid verhogen Lead generation: sales contacten leggen Print, Online en SEM versterken elkaar: - Aanwezig zijn waar de klant zich oriënteert - Op een bekende naam wordt veel eerder geklikt Combineer Push en Pull Marketing Branding Lead generation PrintOnlineSEM

11 Hoe beslist Google?

12 On-Page 25% Off-Page 75% Hoe beslist Google? On-Page Techniek (code en structuur) Inhoud (content) Off-Page Links van andere website

13 Off-Page SEO: Linkpopulariteit

14 On-Page SEO: Techniek Hoe netjes werkt webbouwer / CMS - Geoptimaliseerde broncode - Geen flash en frames voor goede indexatie

15 Afbeeldingen Naam en ALT tekst van afbeeldingen ziet Google ook On-Page SEO: Content Pagina titel Wordt bepaald door meta description of tekst van de pagina Kopjes H1, H2, H3 HTML titels geven belang van zoektermen aan Url Hoe meer tussenvoegsels, hoe minder relevant Pagina tekst Spreiding van zoektermen binnen tekst bepaalt de relevantie

16 On-Page SEO: Content Meta description

17 On-Page SEO: Content 1. Zoek relevante zoektermen A.Op welke termen nu al goed gevonden B.Termen op websites van concurrenten C.Sluit aan bij taalgebruik van doelgroep 2. Bepaal welke zoektermen A.Concurrentie bepaalt kans op top-10 potentie B.Zoekvolume bepaalt potentiele bezoekers 3. Optimaliseer website A.Maak specifieke pagina’s per zoekterm B.Gebruik zoekterm in alle content elementen

18 Kansrijke keywords voor Google top10

19 SEA als a lternatief voor SEO Waarom Search Engine Advertising Snel: direct resultaat Effectief: alleen betalen bij concrete clicks Efficiënt: goed te testen, meten en bij te sturen Gericht: lokaal bereik en tijdstippen instelbaar Relevant: bovenste advertenties direct onder zoekopdracht Economisch: prijs per klik bepaalt de markt Basisvoorwaarde voor SEO en SEA: goede landingspagina’s

20 Landingspagina’s

21 Online marketing met kennis van b2b marketing en de Automotive branche Wat kan Automobiel Management voor u doen?

22 SEO Quick Scan

23 Zoekwoorden analyse Vind precies die zoekwoorden waar uw kansen liggen. Linkbuilding Aanmeldingen voor extra links naar uw website verhogen uw pagerank Landingspagina‘s Webpagina's die zijn ingericht voor betere vindbaarheid in Google Website verbetering Diverse vormen van advies, training en monitoring om uw website beter te laten scoren Google AdWords Met optimaal campagnebeheer komt u kosten efficiënt bovenaan in Google Local Search Google Places, Landingspagina´s en AdWords voor regionaal bereik SEM diensten van MYbusinessmedia

24 Meer zelf doen: MYbusinessacademy Greep uit aanbod: voorjaar 2012 Maart Google Adwords – 21 maart - Starten met een webshop – 22 maart April marketing plan – 4 april - Social Media strategie – 5 april Mei Online marketing strategie – 22 mei

25 Hartelijk dank voor uw komst! Bij de uitgang krijgt u een entreekaart voor de beurs en een tasje met informatie Bezoek onze stand voor een gratis Quick Scan, óf lever uw visitekaartje in voor een afspraak

26 Executive Programma Deel 2: Toon Gerbrands Auto Professioneel & Schadeherstel Evenementenhal Gorinchem 7 maart 2012

27 PRESTEREN MET EEN VISIE

28 DE MAAKBAARHEID VAN SUCCES?! SUCCES!? TALENTEN!?

29 VERBETEREN stappen maken

30 GAUSS KROMME

31 SPANNINGSBOOG

32 TOPSPORT FOCUS AB

33 A =B = lifestyle gedragpassie comfortzoneresultaten veiligeigen cultuur geen veranderingenontwikkelen en leren alles onder controlede grens zoeken

34 TOPPRESTATIE: VISIE ACTIE PASSIE

35 VISIE START DOEL KEUZES

36 TOPPRESTATIE: VISIE ACTIE PASSIE

37 DE PRAKTIJK VISIE & PASSIE: de koers bepalen ACTIE & PASSIE: harde werkers VISIE & ACTIE: gemiddelde sporters

38 LEREN & ONTWIKKELEN VERDEDIGEN BINDING BEZITTEN & VERZAMELEN MOTIEVEN 12 34

39 SAMENWERKEN VERTROUWEN positieve intentie

40 TOPCOACH  werken met normen (afspraken)  bespreking met alle spelers (geen 1 op 1 gesprek)  individu in groep benoemen  eerlijk & duidelijk (vertrouwen)  positieve intentie: verbeteren & ontwikkelen

41 DE WETTEN VAN PRESTEREN  je krijgt wat je accepteert, stel je grenzen en bewaak ze  wat je doet, doe je goed  het is je eigen keuze, waar je de energie in steekt  volharding en vastberadenheid winnen het van genialiteit en talent  het is niet belangrijk wat je overkomt, maar hoe je reageert

42 de organisatie bij elkaar houden RICHTING BINDING EXECUTIE (duidelijkheid)

43 4 vormen van onzekerheid JEZELF JE OMGEVING ORGANISATIE TOEKOMST

44 slecht nieuws ONZEKERHEID IS ERGER DAN SLECHT NIEUWS SLECHT NIEUWS = DUIDELIJK DUIDELIJKHEID = WERKEN AAN EEN OPLOSSING

45 eenheid van leiding VOORBEELDGEDRAG onvoorwaardelijk loyaal commitment samenwerken (WIJ)

46 onbeheersbare zaken onderscheid BEHEERSBARE & ONBEHEERSBARE ZAKEN (mapje) geen tijd en energie in steken

47 de THEORIEde PRAKTIJKde INSPIRATIE MANAGEMENT TRILOGIE


Download ppt "Welkom bij het Executive Programma. Deel 1: Desley Hoornstra Auto Professioneel & Schadeherstel Evenementenhal Gorinchem 7 maart 2012."

Verwante presentaties


Ads door Google