De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inhoud 1.1 Hoe zijn wij aan het onderwerp gekomen? 1.2 Waarom hebben wij het onderwerp gekozen? Taakverdeling: 2.1 Wie deed wat? 2.2 Hoe gingen we samenwerken?

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inhoud 1.1 Hoe zijn wij aan het onderwerp gekomen? 1.2 Waarom hebben wij het onderwerp gekozen? Taakverdeling: 2.1 Wie deed wat? 2.2 Hoe gingen we samenwerken?"— Transcript van de presentatie:

1

2 Inhoud 1.1 Hoe zijn wij aan het onderwerp gekomen? 1.2 Waarom hebben wij het onderwerp gekozen? Taakverdeling: 2.1 Wie deed wat? 2.2 Hoe gingen we samenwerken? 2.3 Hadden we de zelfden gedachten? Wie heeft de computerspelletjes uitgevonden:? 3.1 Alan turing 3.2 George boole 3.3 De eerste spellen 1.Hoe computerspelletjes werken. 1.Een grove indeling 4.1 Soorten spellen: 4.2 Wat zijn Schiet en vechtspellen 4.3 Wat zijn Platform spellen 4.4 Wat zijn Behendigheid spellen 4.5 Wat zijn Avonturen spellen 4.6 Wat zijn Educatieve spellen

3 5.1 De hardware 6.1 Spelcomputers 7.1 De weg naar de Toekomst 7.2 Virtual Reality 8.1 De spellen die wij leuk vinden 9.1 Bronnen 5.1 De hardware 6.1 Spelcomputers 7.1 De weg naar de Toekomst 7.2 Virtual Reality 8.1 De spellen die wij leuk vinden 9.1 Bronnen

4 Wie heeft de computerspelletjes uitgevonden ?

5 Lv1=heel erg makkelijk Lv2=Makkelijk Lv3=Beetje makkelijk Lv4=Middelmatig Lv5=Moeilijk Lv6=Moeilijker Lv7=moeilijkst Enzovoort…

6 Een grove indeling Een grove indeling

7 Soorten spellen Soorten spellen

8 Platformspellen Platformspellen Pacman is het beroemdste Platform spel.

9 Behendigheid spellen Behendigheid spellen Tetris is een behendigheid spel.

10 Avonturen spellen Avonturen spellen Dit zijn Avonturen spellen

11 Educatieve spellen Educatieve spellen 3D betekent driedimensionaal 3D betekent driedimensionaal

12 De hardware De hardware

13 Spelcomputers Spelcomputers

14 De weg naar de toekomst De weg naar de toekomst Dit is een virtual reality Dat betekent: alsof je in het spel zit.

15 De spellen die wij leuk vinden. (CENK) Mijn favoriete spellen zijn, CODMW3, PES2012, GTA IV

16 De spellen die wij leuk vinden 1.2 (Vincent) Mijn Favoriete spellen zijn Grand theft auto(GTA) CODBO

17 De spellen die wij leuk vinden 1.3 (Jordy) mijn favoriete spellen zijn FiFA 12, GTA

18 Bronnen Bronnen 1.Boeken ( Titel) Computersspelletjes 2. We wisten er zelf wat over. h h tttt tttt pppp :::: //// //// nnnn llll.... wwww iiii kkkk iiii pppp eeee dddd iiii aaaa.... oooo rrrr gggg //// wwww iiii kkkk iiii //// GGGG eeee oooo rrrr gggg eeee ____ BBBB oooo oooo llll eeee h tttt tttt pppp :::: //// //// nnnn llll.... wwww iiii kkkk iiii pppp eeee dddd iiii aaaa.... oooo rrrr gggg //// wwww iiii kkkk iiii //// AAAA llll aaaa nnnn ____ TTTT uuuu rrrr iiii nnnn gggg

19 Taakverdeling Taakverdeling Vincent : 1.Wie heeft de computer spelletjes uitgevonden? Vincent : 1.Wie heeft de computer spelletjes uitgevonden? 2. Hoe computer spelletjes werken 2. Hoe computer spelletjes werken 3.Platformspellen 3.Platformspellen 4.Educatieve spellen 4.Educatieve spellen 5.De weg naar de toekomst(Virtual reality) 5.De weg naar de toekomst(Virtual reality)

20 2.Taakverdeling 2.Taakverdeling Cenk : 1.De hardware Cenk : 1.De hardware 2.Behendingheid spellen 2.Behendingheid spellen 3.Een grove indeling 3.Een grove indeling 4. Bronnen 4. Bronnen

21 3.Taakverdeling 3.Taakverdeling 1. Soorten spellen 1. Soorten spellen 2.Schiet en vechtspellen 2.Schiet en vechtspellen 3.Avonturen spellen 3.Avonturen spellen 4.Spelcomputers 4.Spelcomputers


Download ppt "Inhoud 1.1 Hoe zijn wij aan het onderwerp gekomen? 1.2 Waarom hebben wij het onderwerp gekozen? Taakverdeling: 2.1 Wie deed wat? 2.2 Hoe gingen we samenwerken?"

Verwante presentaties


Ads door Google