De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Brand Design Inhoud. Brand Design Inhoud Identiteit - imago.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Brand Design Inhoud. Brand Design Inhoud Identiteit - imago."— Transcript van de presentatie:

1

2 Brand Design Inhoud

3 Identiteit - imago

4 Brand Design model

5 Merkinnerlijk De mentale merkidentiteit is: Het DNA van het merk
Waar het merk voor staat Wat het merk te bieden heeft Het merk ‘verwoord’ in zes begrippen

6 Vastleggen van het merkinnerlijk
Merkvisie Merkmissie Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte Merk-kernconcept Toekomstbeeld markt en merk Hoe de merkvisie te realiseren Wat maakt het merk waardevol Het merk als mens Wat belooft het merk Het merk in één woord (‘haakje consument’)

7 Merkuiterlijk De visuele merkidentiteit is: De beeldtaal van het merk
Hoe het merk er uit ziet en zich gedraagt De vertaling in beelden van de mentale merkidentiteit Vertaald op basis van zeven begrippen

8 De 7 aspecten van het merkuiterlijk
Zien Voelen Horen Proeven Ruiken Taal Iconen de typerende zichtbare elementen de typerende tastbare elementen de typerende hoorbare elementen de typerende eetbare en drinkbare elementen de typerende geur-elementen de taal die het merk spreekt de typerende personen of characters

9 Merkgedrag 4 groepen van merkuitingen: A. Producten / diensten
B. Externe communicatie C. Interne communicatie D. Onderneming

10 Brand Design als lijnfunctie

11 Brand Design als staffunctie

12 Brand Design als lijn- en staffunctie

13 Strategisch Brand Design management

14 Operationeel Brand Design management

15


Download ppt "Brand Design Inhoud. Brand Design Inhoud Identiteit - imago."

Verwante presentaties


Ads door Google