De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Internationale marketing Svend Hollensen Nederlandse bewerking: Hans Engbers Angelo Mulder.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Internationale marketing Svend Hollensen Nederlandse bewerking: Hans Engbers Angelo Mulder."— Transcript van de presentatie:

1 Internationale marketing Svend Hollensen Nederlandse bewerking: Hans Engbers Angelo Mulder

2 Internationale marketing Figuur 7.1 Potentiële bepalende factoren bij de selectie van buitenlandse markten

3 Internationale marketing Figuur 7.2 Internationale marktsegmentatie

4 Internationale marketing Tabel 7.1 Criteria die deel uitmaken van de BERI-totaalindex

5 Internationale marketing Figuur 7.3 De marktaantrekkelijkheid/concurrentiekrachtmatrix

6 Internationale marketing Tabel 7.2 Dimensies van markt-/landaantrekkelijkheid en concurrentiekracht

7 Internationale marketing Figuur 7.4 Transnationale clustering van de West-Europese markt

8 Internationale marketing Figuur 7.5 Micromarktsegmentatie

9 Internationale marketing Figuur 7.6 Het internationale marktsegmentatie-/screeningproces: een voorbeeld van de proactieve, systematische aanpak. (deel 1)

10 Internationale marketing Figuur 7.6 Het internationale marktsegmentatie-/screeningproces: een voorbeeld van de proactieve, systematische aanpak. (deel 2)

11 Internationale marketing Figuur 7.7 Samenhang tussen omgevingsfactoren

12 Internationale marketing Figuur 7.8 Overzicht van de groeimatrix van Ansoff

13 Internationale marketing Tabel 7.3 Internationale marktdiversificatie versus marktconcentratie (deel 1)

14 Internationale marketing Tabel 7.3 Internationale marktdiversificatie versus marktconcentratie (deel 2)

15 Internationale marketing Figuur 7.9 De internationale portefeuille van Unilever


Download ppt "Internationale marketing Svend Hollensen Nederlandse bewerking: Hans Engbers Angelo Mulder."

Verwante presentaties


Ads door Google