De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Gebruikersoverleg 12 januari 2012. Programma 09.15Inloop met koffie en thee 09.30 Vragenuur 10.30 Pauze/inloop 10.45 Gebruikersoverleg 12.15 Lunch.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Gebruikersoverleg 12 januari 2012. Programma 09.15Inloop met koffie en thee 09.30 Vragenuur 10.30 Pauze/inloop 10.45 Gebruikersoverleg 12.15 Lunch."— Transcript van de presentatie:

1 Gebruikersoverleg 12 januari 2012

2 Programma 09.15Inloop met koffie en thee Vragenuur Pauze/inloop Gebruikersoverleg Lunch

3 Vragenuur Nieuwsbrieven Folders/flyers plaatsen op site (links) Vragen over Zorg Kiezen Andere vragen

4 Gebruikersoverleg NPZ in cijfers/terugblik Ontwikkelingen Gebruikersonderzoek en discussie Verbeterpunten Plan voor 2012

5 Stand van zaken januari netwerken aangesloten (totaal 65 netwerken per ) 66 netwerksites (incl. subregio’s) 696 palliatieve zorg organisaties in Zorg Kiezen 1313 opnameplaatsen

6 Gerealiseerde netwerksites Instructies (personen) 1831 (72) 17 (33) 10 (28) 14

7 2011 Zutphen gerealiseerd Rivierengebied in testomgeving Samenwerking/fusie tussen netwerken –Zeeland –Zuid-Hollandse eilanden –Utrecht Stad/Zuid Oost Utrecht –Midden-Twente/Noordwest-Twente –Netwerken in Limburg

8 Google Analytics -statistieken Aantal bezoeken alle netwerksites Gemiddeld per dag per netwerksite 3,194,613,70 Aantal bezoeken inclusief landelijk portaal Gemiddeld per dag landelijk portaal 62,6761,8575,66

9 Financiën overzicht *2012* Ontwikkeling, beheer, hosting, domeinen, etc Salaris- en reiskosten webmaster Overig/onvoorzi en Totaal * extra op begroting i.v.m. evaluatie 2011 en uitvoering verbetervoorstellen 2012

10 Financiën NPZ : Agora en VIKC dragen de kosten, ieder de helft Vanaf 2009: Agora, VIKC en netwerken palliatieve zorg dragen, ieder ± 1/3 van de kosten

11 Deelnamekosten 2012 SubsidiebedragDeelnemers (netwerksite) Deelnamekosten per jaar Opbrengst 0 tot – ≥ Totaal Deelnamekosten blijven gebaseerd op subsidiebedrag Verhouding netwerken, Agora en IKNL (als rechtsopvolger van VIKC) blijft ieder ± 1/3 van de kosten

12 Activiteiten 2012 Actueel houden en beheer portaal Ondersteuning beheer netwerksites Instructies Helpdesk Verbeteren en aanpassen Websitepromotie Eenheid invoer Zorg Kiezen

13 Activiteiten 2012 Uitwerken verbetervoorstellen evaluatie Werkgroep Overleg/informatie tijdens bijeenkomsten/themadagen netwerkcoördinatoren Overleg per mail Prioriteiten vandaag aangeven

14 Ontwikkelingen Sitebezoeker kan lettergrootte wijzigen Minder lege ruimte tussen modules Video op site mogelijk via YouTube Weergeven individuele beroepsbeoefenaren via Zorg Kiezen professionals mogelijk Zoekfunctie geldt voor hele site Delen nieuws tussen sites of via agora.nl

15 Ontwikkelingen Nieuwsbrievenmodule Vernieuwde teksteditor Contentbeheer via Agora mogelijk Nieuwe enquêtemodule Overnemen nieuws via tabid (nog niet klaar) IKC-regio’s uit database Zorg Kiezen (nog niet klaar)

16 Evaluatie 2011 Marije Brull (Zuid Oost Brabant) Els van Berkel (Zuid-Holland Noord) Marieke Dooremalen (Midden Brabant) Barbara Gerver (Utrecht Stad en Zuid Oost Utrecht) Marian van der Hooft-Bimmel (Zeeland) Gerda Kievitsbosch (Noordwest-Twente) Margot van der Laan (Rotterdam) Desiree Meertens (Roermond) Greet van der Zweep (Eemland) Keston Pollard (Captise) Marlene Middelburg (IKNL) Conny Giesen (Agora)

17 Evaluatie 2011 Quick Usability Scan (QUS) 9 netwerksites + landelijk portaal Eindrapport QUS met aandachtspunten Checklist schrijven voor internet Lijst verbeterpunten Vragenlijst gebruikersonderzoek Resultaten gebruikersonderzoek (december 2011)

18 Gebruikersonderzoek 2011 Cijfers vergelijken Analyse Drie verbeterpunten

19 Verbeterpunten 2012 Beeld/layout Afbeeldingen Lettertype Navigatie/menu Contact Home Knopjes rechtsboven

20 Verbeterpunten 2012 Zorg Kiezen Informatie delen NAW-gegevens personen Nieuwsbrieven Inhoudelijk Instructie/helpdesk Overig

21 Vragen/overleg/instructie Helpdesksite: Mieke Vink – Conny Giesen- Telefoon (Agora) – Conny mobiel –


Download ppt "Gebruikersoverleg 12 januari 2012. Programma 09.15Inloop met koffie en thee 09.30 Vragenuur 10.30 Pauze/inloop 10.45 Gebruikersoverleg 12.15 Lunch."

Verwante presentaties


Ads door Google