De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Afstudeerstage. Agenda Opdracht Doel Leones Werkwijze Resultaten Reflectie Vragen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Afstudeerstage. Agenda Opdracht Doel Leones Werkwijze Resultaten Reflectie Vragen."— Transcript van de presentatie:

1 Afstudeerstage

2 Agenda Opdracht Doel Leones Werkwijze Resultaten Reflectie Vragen

3 Opdracht Het beschrijven en optimaliseren van de Service Management processen en procedures; Het onderzoeken of de huidige Servicedesk tool voldoet aan de eisen van de geoptimaliseerde processen.

4 Doel Gestandaardiseerde processen Hoger niveau Kwaliteitverbetering Hogere klanttevredenheid

5 Leones 22 jaar ICT dienstverlening gericht op de zorg Infrastructuur Complete ICT netwerken op basis van moderne inzichten en technieken Software Realisatie van betrouwbare en krachtige (web)applicaties en portals NetSourcing B.V.

6 Werkwijze De organisatie NUL-Meting van de IT-Service organisatie Mogelijke frameworks Methodologie Advies Inrichting organisatie Servicedesk tool

7 De Organisatie

8 Huidige Service Management Organisatie

9 NUL-Meting van de IT-Service organisatie Cultuur Klant georiënteerd Reactief Problemen Processen en procedures Communicatie Documenteren Controle Kennis

10

11 Frameworks ITIL Information Technology Infrastructure Library ASL Application Service Library OSMF Open Service Management Framework

12 WAAROM ITIL? Structuur Kennis werknemers KwaliteitControle Wens Leones Begrip

13 METHODOLOGIE ITIL IT Service CMMI

14 Methodologie – ITIL

15 Methodologie - CMMI IT Service CMMITIL Level two Service Commitment Management Service Tracking and Oversight Subcontract Management Service Delivery Planning Service Request and Incident Management Configuration Management Service Quality Assurance Service Level Management Servicedesk Incident Management Configuration Management Change Management Release Management Level three Organization Service Definition Organization Process Definition Organization Process Focus Integrated Service Management Service Delivery Resource Management Training Program Intergroup Coordination Problem Management Release Management Continuity Management Availability Management Capacity Management Availability Management Problem Management Level four Financial IT Service ManagementFinancial Management for IT Services

16 Advies

17 HOE VERDER? Inrichting organisatie Nieuwe organisatie

18 Inrichting Organisatie

19 NIEUWE ORGANISATIE

20

21 SERVICEDESK TOOL WebSolutions QX Alternatieven

22 WebSolutions QX CRM Projectmanagement Financiële administratie HRM Urenregistratie Capaciteitsplanning Document Management

23 Alternatieven Altiris Total Management Service Support Set Service Delivery Set Beheer Monitor TOPdesk Enterprise Service Support Set Project Management Persoonlijke workflows TODO overzicht

24 REFLECTIE Leones Opdracht Ontslagronde Sfeer Werkzaamheden

25 VRAGEN


Download ppt "Afstudeerstage. Agenda Opdracht Doel Leones Werkwijze Resultaten Reflectie Vragen."

Verwante presentaties


Ads door Google