De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul.

Verwante presentaties


Presentatie over: "OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul."— Transcript van de presentatie:

1 OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul je het volgende leren: De rol van persoonlijke verkoop in de marketingcommunicatiemix De voor- en nadelen van persoonlijke verkoop als marketingcommunicatiemiddel De fasen in het proces van persoonlijke verkoop Management van de verkoopfunctie Organisatie en planning van de verkoopfunctie Training, motivatie en compensatie van verkopers De effectiviteit van de verkoopfunctie

2 OHT 16.2 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Vormen van persoonlijke verkoop

3 OHT 16.3 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Voor- en nadelen van persoonlijke verkoop

4 OHT 16.4 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Fasen in het proces van persoonlijke verkoop

5 OHT 16.5 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Benodigde informatie over prospects

6 OHT 16.6 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Methoden voor het wegnemen van bezwaren

7 OHT 16.7 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Een deal afhandelen

8 OHT 16.8 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De verkoopafdeling plannen en organiseren Figuur 16.3 Sales management

9 OHT 16.9 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Kosten van de verkoopfunctie

10 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Voor- en nadelen van verschillende verkoopstructuren

11 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De persoonlijkheidskenmerken van verkopers

12 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Op gedrag en uitkomsten gebaseerde besturingsstructuren

13 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

14 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

15 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

16 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

17 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

18 OHT De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011


Download ppt "OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul."

Verwante presentaties


Ads door Google