De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klantentevredenheidsonderzoek Wat mag u verwachten ? Van Damme Marleen Afdeling Land en Bodembescherming, Ondergrond, Natuurlijke Rijkdommen Departement.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klantentevredenheidsonderzoek Wat mag u verwachten ? Van Damme Marleen Afdeling Land en Bodembescherming, Ondergrond, Natuurlijke Rijkdommen Departement."— Transcript van de presentatie:

1 Klantentevredenheidsonderzoek Wat mag u verwachten ? Van Damme Marleen Afdeling Land en Bodembescherming, Ondergrond, Natuurlijke Rijkdommen Departement LNE

2 Aanpak Wie willen we benaderen: –de doelgroepen Wat willen we nagaan: –vervult de huidige toepassing haar rol Welke informatie willen we verkrijgen: –algemene bevindingen m.b.t. tevredenheid –specifieke opmerkingen en tekortkomingen –nieuwe behoeften Waarom: –resultaat vormt input voor nieuw ontwikkelingstraject

3 Doelgroepen intern LNE - Afdeling Land en Bodembescherming, Ondergrond, Natuurlijke Rijkdommen MOW - Afdeling Geotechniek VMM - Afdeling Water

4 Doelgroepen extern Vlaamse Overheid (verschillende andere Departementen en Agentschappen) Federale diensten: BGD, NIRAS, SCK, … Lokale overheden: gemeenten, provincies bevolking, industrie, landbouw milieusector bouwsector onderwijsinstellingen …

5 Betekenis en rol van DOV ondersteunen van de kerntaken van de partners : beleid inzake delfstofwinning beleid inzake bodembescherming geotechnisch onderzoek grondwaterbeleid adviesverlening...

6 Betekenis en rol van DOV ondersteunen van het gebruik van gegevens over de ondergrond door de externe doelgroepen prospectie ten behoeve van ontginning stabiliteitsstudies bemalingsberekeningen bodemsaneringsstudies MER-rapportering grondwatermodellering energie-gerelateerde projecten natuurinrichtingsprojecten archeologisch onderzoek wetenschappelijk onderzoek...

7 Werkwijze Vooronderzoek Consultatie van interne doelgroepen –Diepte-interview Ontwerp van vragenlijst Test en bijsturing van de vragenlijst Uitvoeren van de online-bevraging –Eerste Mail –Herinneringsmail Verwerking van de resultaten Verspreiding van de conclusies

8 Algemene info Opdracht zal worden uitgevoerd door NV Significant Cofinanciering door Departement LNE en AGO Aansturing door de DOV-stuurgroep Dagdagelijkse opvolging door het OC-DOV Uitvoeringsperiode: eerste kwartaal 2008


Download ppt "Klantentevredenheidsonderzoek Wat mag u verwachten ? Van Damme Marleen Afdeling Land en Bodembescherming, Ondergrond, Natuurlijke Rijkdommen Departement."

Verwante presentaties


Ads door Google