De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011.

Verwante presentaties


Presentatie over: "VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011."— Transcript van de presentatie:

1 VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011

2 Page 2 Slide 2 1.Voorstelling Siteverantwoordelijke 2.Toelichting Schoonmaak & Catering 3.Catering: warme maaltijden en warme dranken 4.Toelichting Budgetoverdracht 5.Bouw en inrichting: stavaza 6.Postbusnummers VAC-B 7.Signalisatie 8.Parking dienstvoertuigen 9.Fysieke bewaking 10.Technieken – telefonie 11.Overige 12.Varia Agenda

3 Slide 3 VAC Brugge: Jacob van Maerlantgebouw Koning Albert I-laan BRUGGE (Sint-Michiels) VAC Brugge: Jacob van Maerlantgebouw Koning Albert I-laan BRUGGE (Sint-Michiels)

4 Page 4 Slide 4 Voorstelling Siteverantwoordelijken  Algemeen adres:  Siteverantwoordelijke: Rob Dingenen – in dienst sinds: 16/08/ GSM:  Adj.siteverantwoordelijke: Dirk Vermeulen – in dienst sinds: 01/09/  Verantwoordelijkheden: On-site vanaf Voorlopige Oplevering: 30/09/2011 Begeleiden v.h. opzetten van de Facilitaire Diensten Eerste contactpunt voor Facilitaire Diensten: Gebouwbeheer, Onthaal, Verzending, Logistiek, Veiligheid, Bewaking

5 Page 5 Slide 5 Toelichting Schoonmaak & Catering  Algemene toelichting – Marleen Vanwingh Catering:  Warme Maaltijden in VAC-Brugge Onderzoek / scenario’s door aFM i.k.v. onderhandeling sectoraal akkoord kabinet & vakbonden Nota in opmaak bij aFM -> kab. 1/9  Warme dranken in VAC-Brugge Zelf af te halen aan de warmedrankautomaten Waar: restaurant, publieke vergaderzalen (+0) en kitchenettes (op verdiep)* *Gratis koffie en thee in de kitchenettes *Gratis koffie en thee voor de publieke vergaderzalen op verdiep *Grotere diversiteit aan warme dranken, overal

6 Page 6 Slide 6 Budgetoverdracht – Patrick Geirnaert  Toelichting modaliteiten budgetoverdracht De modaliteiten Berekeningen zoals tot op heden – globaal Brief kabinet – nota aan het CAG => bestaande budgetten / budgettaire VTE’s worden overgedragen, niet de berekende! N.B.: er wordt een onderscheid gemaakt tussen: Budgettaire VTE’s – cfr. personeelskredieten, en Fysieke VTE’s – cfr. personen Indien geen personeelsoverdracht naar aFM, dan geldt er een overgangsperiode van 2 jaar.  Toelichting sjabloon bevraging budgettaire VTE’s/bruto personeelskost  Timing feedback: 16/09, eind van de dag, of eerder. Feedback via mail naar Johan Claeys (cc. Patrick Geirnaert)

7 Page 7 Slide 7 Bouw en inrichting: stand van zaken  Stand van zaken: bouw Voorlopige oplevering: 30/09/2011 Uitgestelde werken: 31/10/2011 Zie foto-presentatie per entiteit op de VAC-B website: VAC-Brugge_afbeeldingenVAC-Brugge_afbeeldingen  Archiefruimte Quid feedback agentschappen bij teveel aan kastruimte? => Feedback naar: An Van Delm (kopie: Elvira Servaes, Dries Van Daele), z.s.m.  Bergingen Behoeften volledig doorgegeven? => Feedback naar: An Van Delm (kopie: Elvira Servaes), timing: z.s.m.  Kasten: Oplijsting legplanken en hangklassementen Behoeften volledig doorgegeven? => Feedback naar siteverantwoordelijke: timing:

8 Page 8 Slide 8 Facilitaire Diensten  Postbusnummers VAC-B Kennisname v.d. busnummers Validatie – feedback Ontbreken er (deel)entiteiten? Mogen er (deel)entiteiten samengevoegd of geschrapt worden? Zie: ingevulde template in bijlage. => Feedback naar siteverantwoordelijke: timing:  Signalisatie Juiste verwoording cruciaal ! Juiste afkorting Juiste volledige benaming v.d. entiteit Wat zijn de behoeften? Hoe willen de entiteiten aangeduid staan? Bijzondere behoeften? Zie: template in bijlage. => Feedback naar siteverantwoordelijke: timing:

9 Page 9 Slide 9 Facilitaire Diensten  Parking Dienstvoertuigen Gelet op de talrijke feedback op de stuurgroepen wordt een herbevestiging gevraagd van de door IF gevalideerde aantallen, met de nadruk op de hoge dienstvoertuigen: aantal + hoogte (> 2m10)? Zie: ingevulde template in bijlage. => Feedback naar siteverantwoordelijke: timing:  Fysieke Bewaking Timing – tijdens werkdagen VO: 5u00-8u00 17u00-21u00 Controle rondes Daarbuiten: gesloten, uitzonderingen op aanvraag (te betalen!) Zijn er specifieke, structurele behoeften? Cfr. VDAB, Syntra, AO,… Hiermee kan rekening gehouden worden vanaf => Feedback naar siteverantwoordelijke: timing:

10 Page 10 Slide 10 Technieken – telefonie: kennisgeving Issue:  Mobistar kan geen geschikte oplossing bieden  Alternatief: Belgacom, bevestigd door e-IB op 25/08/2011  Impact: Op kostenpatroon – doorrekening naar klanten cfr. telefonie-abonnementen (cfr. vroeger) Op timing: Activering kan rond zijn tegen begin nov Het traject voor de opzet van telefonie is momenteel vertraagd Zie verder: WG Technieken & ICT

11 Page 11 Slide 11 Overige  Bezoekersdag VAC-B: Eind oktober – begin november i.o.m. beheer  WG ICT: 13/09/2011  WG Archivering: > 15/09/2011 (te bevestigen)  WG Verhuis: 06/10/2011  Volgende Projectstuurgroep: ma. 24/10/2011 om 14u00 Locatie: Brugge Roode Poort, (Rijselstraat nr. 231) Topics: Opvolging Werkgroep Anders Werken Overgang naar beheer Opstart Werkgroep Welzijn

12 Page 12 Slide 12 Varia  Communicatie – Feedback: Contactpersonen per onderwerp, zie ook vorige slides: Architecten (An Van Delm en Elvira Servaes): Archiefruimte Bergingen in de kelder Financiële Experts (Johan Claeys en Patrick Geirnaert): Bevraging Budgettaire VTE’s i.k.v. budgetoverdracht Siteverantwoordelijke Legplanken en hangklassementen Postbusnummers Signalisatie Parking Bewaking Infobrochure VAC-Brugge: Deze zal per 30/09/2011 beschikbaar zijn op de VAC-Brugge website. De stuurgroepleden vragen om Push info bij update van de status v.h. project. aFM zal hiermee rekening houden.


Download ppt "VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011."

Verwante presentaties


Ads door Google