De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

 Hoe sterker je betrokken bent bij het succes van je klanten, des te meer je klanten bij jou betrokken zullen zijn. Jack Welch - topman General Electric.

Verwante presentaties


Presentatie over: " Hoe sterker je betrokken bent bij het succes van je klanten, des te meer je klanten bij jou betrokken zullen zijn. Jack Welch - topman General Electric."— Transcript van de presentatie:

1

2  Hoe sterker je betrokken bent bij het succes van je klanten, des te meer je klanten bij jou betrokken zullen zijn. Jack Welch - topman General Electric  Hoe beter de klant van Cobofisk het doet, hoe beter het Cobofisk bvba vergaat. Sedert jaren basisgedachte Cobofisk bvba

3 Waarde - innovatie is de hoeksteen van de strategie van Cobofisk bvba Opgepast!!! Bij waarde - innovatie ligt evenveel nadruk op waarde als op innovatie Door een flinke waardeverhoging te creëren - voor de klanten van Cobofisk bvba - EN voor Cobofisk bvba zelf opende zich een nieuwe markt.

4 Waarde - innovatie is een nieuwe manier van denken over, en uitvoeren van strategie om nieuwe markten te creëren en je los te maken van de concurrentie. Bedrijven moeten tegelijkertijd streven naar differentiatie en lage kosten Of Terzelfdertijd de kosten verlagen en de waarde voor de afnemers verhogen.

5  Fase 1 ◦ Cobofisk bvba wenst een optimale dienstverlening inzake boekhouding en fiscaliteit te leveren aan zijn klanten  Fase 2 ◦ Cobofisk bvba wordt constructief - kritische klankbord van zijn klanten.  Fase 3 ◦ Cobofisk bvba biedt internetboekhouding aan  Fase 4 ◦ Cobofisk bvba biedt TYFOONCRM aan  Fase 5 ◦ Cobofisk bvba biedt aan (in de loop van 2008) (reeds in volle ontwikkeling, doch onvoldoende klaar om publiek te maken)

6  Middelgroot Regionaal Boekhoudkantoor met vestigingen te Aalter en Gent  Enthousiast team van 13 Medewerkers  Groot klantenbestand  Zaakvoerder: Coopman Luc Studies:  Licentiaat in de handels en financiële wetenschappen (Vlekho 1982)  Fiscale Hogeschool (Brussel 1986)  Vlerick Exellence (2003) Vorige Werkgevers:  Ministerie van Financiën  Accountantskantoor Eurostandard Leuven  Fiscaal kantoor Colard Van der Meulen Gent (E&Y)

7 ZaakVoerder Luc Coopman

8  De Court Eddy Studies:  Licentiaat Economische Wetenschappen  Postgraduaat Gerechtsdeskundige Ervaring:  Tewerkgesteld bij Eurostandard Gent als verantwoordelijke Vennootschappen en boekhoudingen Oost- en West-Vlaanderen  Uitbating Accountantskantoor De Court

9 Kantoorhouder Gent Eddy De Court

10  Een boekhoudkantoor dat vooruit denkt voor z'n klanten.  Transparante boekhouding en fiscale administratie.  Uitgebreide service.  Officieel erkend als adviesbureau en richt zich tot zelfstandigen, vrije beroepen, KMO's en grote ondernemingen.

11  Rendabiliteit  Groei  Duurzaamheid  Consistentie  Marktpositionering

12  Boekhouding en aangiften  Belastingadvies en fiscale expertise  BTW- administratie  Financieel advies en bedrijfsconsultancy  Bedrijfsbeleid en strategie  Diensten voor vennootschappen, verenigingen en stichtingen  Starterservice  Oprichting en omvorming van vennootschappen  Financiële Analyse  Advies en bijzondere constructies  Bijstand bij het voeren van de boekhouding ter plaatste

13  Zelfstandigen  VZW’s  Vrije beroepen  Vennootschappen  Particulieren  KMO’s en grote ondernemingen

14  1987Oprichting Knesselare  1989Verhuis naar nieuwe burelen  1996Uitbreiding klantenbestand en personeelsbestand tot 3 personen.  1999Verhuis naar huidige burelen  2003 Uitbreiding klantenbestand en personeelsbestand tot 8 personen.  2004 Invoering Internetboekhouding  2006 Fusie met kantoor in Gent

15  1989Oprichting door Eddy en Sandra De Court in Gentbrugge  1991Verhuis naar kantoorgebouw in Gent  Verdere uitbreiding klantenbestand  1995Aanwerving personeelslid  1997Verhuis naar huidig kantoorgebouw  Verdere uitbreiding klantenbestand  2004Invoering Internetboekhouding  2006Fusie met kantoor CoboFisk

16  Partnerrol vervullen ten opzichte van klant  Pro-actief meedenken met management.  Optimaliseren interactieve samenwerking.  Verhoging efficiëntie medewerkers Cobofisk  Nog professioneler voeren van boekhouding door nauwere band met klanten en InternetBoekhouding  Mogelijk maken tot thuiswerk voor medewerkers kantoor.

17 Medewerkers aan het werk Cobofisk

18  Dagdagelijkse samenwerking klant & Boekhouder  Kloof klant – boekhouder verkleinen  Uitwisseling boekhoudinformatie  Gebruiksvriendelijke software met maximale integratie bestaande programma’s  Tijd- en kostenbesparend

19  Customer RelationShip Management = Beter beheer van klanten en relaties.  Ons CRM Pakket: = Tyfoon CRM Online CRM Software Pakket

20 Het CRM Pakket in 10 Punten:  Uitgebreid Contactbeheer  integratie (POP –Exchange)  Documentgeneratie (mailings, typedocumenten, enz…)  Checklists en Takenbeheer  Uitgebreide planningsmodule  Probleemopvolging (Customer Service Management)  Volledig configureerbaar systeembeheer (vrije velden, keuzelijsten, enz…)  Kennisbank (integratie van bedrijfsgebonden knowhow)  Volledig configureerbaar beveiligingsmodel  Uitgebreide rapporteringsmodule (XML-XSL reports, export naar Excel, XML, CSV, TXT, enz)

21  Een Software Developer ◦ Minimaal 3 jaar ervaring in:  ASP.NET  SQL Server  HTML en DHTML  JAVASCRIPT  PHOTOSHOP ◦ Aangevuld met een goed inzicht in  Object Oriented Programming  Ajax  XML  Word ML

22  A1 Boekhouder / Fiscalist ◦ Minimum 3 jaar ervaring ◦ Taken:  Facturen bank inboeken  Afsluiting voorbereiden  Goede inzichten in fiscaliteit  Ondersteuning zaakvoerder ◦ Doorgroei mogelijkheden

23 Kantoor Aalter Cobofisk

24   Telefoon:09/  Fax:09/  Website:  Adres: Drogenbroodstraat Aalter

25 Kantoor Gent Cobofisk

26   Telefoon: 09/  Fax: 09/  Website:  Adres: Kortrijksesteenweg Gent


Download ppt " Hoe sterker je betrokken bent bij het succes van je klanten, des te meer je klanten bij jou betrokken zullen zijn. Jack Welch - topman General Electric."

Verwante presentaties


Ads door Google