De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Taak 1 Branche Analyse Projectgroep: CM³-K (groep 14)

Verwante presentaties


Presentatie over: "Taak 1 Branche Analyse Projectgroep: CM³-K (groep 14)"— Transcript van de presentatie:

1 Taak 1 Branche Analyse Projectgroep: CM³-K (groep 14)

2 Inhoudsopgave Supermarkt branche Supermarkt branche Frisdrank branche Frisdrank branche

3 Supermarkt branche¹ Aantal supermarkten begin 2007: 5059 Aantal supermarkten begin 2007: 5059 Totale omzet 2006: € 27,2 miljard ―> per supermarkt gemiddeld: € Totale omzet 2006: € 27,2 miljard ―> per supermarkt gemiddeld: €

4 Supermarkt branche² ontwikkelingen Lekker en gezond Lekker en gezond Kleiner deel van inkomen aan voedsel Kleiner deel van inkomen aan voedsel Belangstelling voor duurzaamheid en milieu Belangstelling voor duurzaamheid en milieu Gecertificeerde producten worden gevraagd Gecertificeerde producten worden gevraagd Gemak en luxe Gemak en luxe Buitenlandse levensmiddelen nemen toe. Buitenlandse levensmiddelen nemen toe. Huismerken winnen terrein op A-merken. Huismerken winnen terrein op A-merken.

5 Frisdrank branche¹ Per hoofd 97 liter frisdrank per jaar Per hoofd 97 liter frisdrank per jaar Langzame groei * Vruchtenfrisdranken Langzame groei * Vruchtenfrisdranken Jongeren vs. Ouderen Binnenshuis vs. Buitenhuis Jongeren vs. Ouderen Binnenshuis vs. Buitenhuis Flessen vs. Blikjes Flessen vs. Blikjes

6 Frisdrank branche² ontwikkelingen Petflessen Coca-Cola 1ste vernieuwde petfles (2006) * Beter recyclebaar (milieu bewust) Petflessen Coca-Cola 1ste vernieuwde petfles (2006) * Beter recyclebaar (milieu bewust) Light producten Light producten Coca-cola light vs. Coca-cola Zero * Imago

7 Bedankt voor uw aandacht!


Download ppt "Taak 1 Branche Analyse Projectgroep: CM³-K (groep 14)"

Verwante presentaties


Ads door Google