De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Projectgroep: CM³-K (groep 14)

Verwante presentaties


Presentatie over: "Projectgroep: CM³-K (groep 14)"— Transcript van de presentatie:

1 Projectgroep: CM³-K (groep 14)
Taak 1 Branche Analyse Projectgroep: CM³-K (groep 14)

2 Inhoudsopgave Supermarkt branche Frisdrank branche

3 Supermarkt branche¹ Aantal supermarkten begin 2007: 5059
Totale omzet 2006: € 27,2 miljard ―> per supermarkt gemiddeld: €

4 Supermarkt branche² ontwikkelingen
Lekker en gezond Kleiner deel van inkomen aan voedsel Belangstelling voor duurzaamheid en milieu Gecertificeerde producten worden gevraagd Gemak en luxe Buitenlandse levensmiddelen nemen toe. Huismerken winnen terrein op A-merken.

5 Frisdrank branche¹ Per hoofd 97 liter frisdrank per jaar
Langzame groei * Vruchtenfrisdranken Jongeren vs. Ouderen Binnenshuis vs. Buitenhuis Flessen vs. Blikjes

6 Frisdrank branche² ontwikkelingen
Petflessen Coca-Cola 1ste vernieuwde petfles (2006) * Beter recyclebaar (milieu bewust) Light producten Coca-cola light vs. Coca-cola Zero * Imago

7 Bedankt voor uw aandacht!


Download ppt "Projectgroep: CM³-K (groep 14)"

Verwante presentaties


Ads door Google