De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

PROJECT ‘’MARKETINGPLAN 2/10/2013 Product, merk en assortiment.

Verwante presentaties


Presentatie over: "PROJECT ‘’MARKETINGPLAN 2/10/2013 Product, merk en assortiment."— Transcript van de presentatie:

1 PROJECT ‘’MARKETINGPLAN 2/10/2013 Product, merk en assortiment

2 Product Het fysieke product Het uitgebreide product Het totaal product

3 Productindeling (consumentenproducten) Convenience goods Shopping goods Speciality goods

4 Productmix Garantie Service Kwaliteit Verpakking -Technische functies -Commerciële functies Merk Assortiment

5 Merk Merkbekendheid Merkenvoorkeur Merkentrouw

6 Assortiment Productgroep Product

7 Dimensies van het assortiment Breedte (hoeveelheid verschillende productgroepen) Diepte (aantal verschillende uitvoeringen binnen een productgroep) Hoogte (gemiddelde prijsniveau van het assortiment) Lengte (gemiddelde aanwezige voorraad) Consistentie (samenhang in het assortiment)


Download ppt "PROJECT ‘’MARKETINGPLAN 2/10/2013 Product, merk en assortiment."

Verwante presentaties


Ads door Google