De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Spraakmakende campagnes. Agenda  Introductie E-id  E-id wervingsbeleid  Case: Leaseauto’s voor afstudeerders  Case: Uitgerust aan de start  Vragen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Spraakmakende campagnes. Agenda  Introductie E-id  E-id wervingsbeleid  Case: Leaseauto’s voor afstudeerders  Case: Uitgerust aan de start  Vragen."— Transcript van de presentatie:

1 Spraakmakende campagnes

2 Agenda  Introductie E-id  E-id wervingsbeleid  Case: Leaseauto’s voor afstudeerders  Case: Uitgerust aan de start  Vragen

3 Totaljobs E-recruitment Seminar 3 Introductie E-id  Opgericht in 2000 als JEE Specialisten ►Winstgevend vanaf de oprichting ►Momenteel 40 medewerkers  Momenteel 40 medewerkers 50% Senior 30% Medior 20% junior  Doelstelling: Kwalitatieve groei medewerkers ►Doorgroeien naar medewerkers in 5 jaar

4 Totaljobs E-recruitment Seminar 4 Kernideologie Klanten helpen met innovatieve ICT oplossingen Prioriteiten: 1.Klanten 2.Medewerkers 3.Management 4.Aandeelhouders

5 Totaljobs E-recruitment Seminar 5 Klanten

6 E-id wervingsbeleid

7 Totaljobs E-recruitment Seminar 7 Marktontwikkelingen Wat zien we gebeuren?  Vraag groter dan aanbod. Recruitment markt:  Recruitment bureau's krijgen veel orders, maar hebben moeite met leveren.  Lage betrouwbaarheid, weinig toegevoegde waarde. Welke gevolgen heeft dit?  Werkzoekenden zien door de banen het werk niet meer.  Kosten voor personeelswerving liggen extreem hoog en werkgevers verliezen vertrouwen.

8 Totaljobs E-recruitment Seminar 8 Medewerkersbeleid E-id  Primaire focus: Betrokkenheid en plezier van medewerkers verhogen;  Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;  Bijzondere arbeidsvoorwaarden Innovatie traject;  Aandacht voor het thuisfront;  Regelmatig ‘persoonlijke’ activiteiten buiten werktijd Wintersport Barbeque bij directeur Medewerkers initiatieven (poker-, gaming nights)

9 Totaljobs E-recruitment Seminar 9  Sympathieke acties die opvallen t.o.v. de groten  Interne waarden naar buiten communiceren: E-id Wervingsbeleid

10 Leaseauto voor afstudeerders

11 Totaljobs E-recruitment Seminar 11 Leaseauto voor afstudeerders  Filmpje, leaseauto voor afstudeerders Filmpje, leaseauto voor afstudeerders

12 Totaljobs E-recruitment Seminar 12 Leaseauto voor afstudeerders  Doel: 4 afstudeerders per jaar aantrekken  Marketingcommunicatie: Persberichten Nieuwsbericht E-id site Google Adwords Youtube Auto met “parkeergeld”

13 Totaljobs E-recruitment Seminar 13 Leaseauto voor afstudeerders  Resultaat: meer dan 150 unieke views p/mWww.e-id.nl/auto Veel “free publicity”, zowel landelijk als in vakbladen 6 afstudeerders per jaar Eerste 3 zijn aangenomen Laatste is afgestudeerd met een 9

14 Uitgerust aan de start

15 Totaljobs E-recruitment Seminar 15

16 Totaljobs E-recruitment Seminar 16 Uitgerust aan de start  Doel: Meer medior en senior medewerkers aantrekken  Marketingcommunicatie: Persberichten Google adwords Flyers uitdelen bij carrierebeurzen Banners op Jobboards

17 Totaljobs E-recruitment Seminar 17 Uitgerust aan de start  Resultaat: Minder succesvol dan verwacht 50 unieke views p/m 4 mensen hebben interesse zonder hulp van recruiters Hiervan verwachten wij 2 mensen aan te nemen

18 Vragen?


Download ppt "Spraakmakende campagnes. Agenda  Introductie E-id  E-id wervingsbeleid  Case: Leaseauto’s voor afstudeerders  Case: Uitgerust aan de start  Vragen."

Verwante presentaties


Ads door Google