De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Do’s & dont’s van de “booth crew”

Verwante presentaties


Presentatie over: "Do’s & dont’s van de “booth crew”"— Transcript van de presentatie:

1 Do’s & dont’s van de “booth crew”
Tips voor een beurs Do’s & dont’s van de “booth crew”

2 De booth Hou de booth perfect proper.
Sta nooit met teveel tegelijk op de booth. “Sluit” de booth NOOIT vroegtijdig af. SMILE

3 De collega’s Vertel collega’s wanneer je de booth verlaat (en voor hoelang). Neem regelmatig pauzes (5 minuten per uur). Praat niet met collega’s als er prospects in de buurt zijn.

4 Het Praatje Gebruik de 80/20 regel: 80% luisteren, 20% praten.
Zeg niet “Kan ik u helpen?” maar wel “Wat brengt u op onze booth” Neem een blocknote en pen en noteer wanneer de prospect praat. Stel vragen. SMILE

5 Leads Zorg dat je steeds pen en papier bij de hand hebt
Volg leads zo snel mogelijk op. Kwalificeer de prospect op de beurs. Noteer interesse, budget … op de lead sheet. Groet mensen, ook als ze voorbij lopen. Ze komen misschien later terug.

6 Houding Niet zitten, eten, lezen, roken, bellen of drinken op de booth. SMILE! Vermijd barrieres met de klant (tafel, stoel, …). Armen naast het lichaam of achter de rug. (Niet gekruist of “Fig leaf”)

7 Aandacht voor details Hou de volledige booth in de gaten.
Vermijd sterk gekruide gerechten of look tijdens de show. Vergeet de muntjes niet! Loop in de gang en zoek prospects.

8 Kleding Draag comfortabele schoenen. Choqueer niet, daag niet uit.
Propeer herkenbaar en in overeenstemming met de booth te kleden. SMILE


Download ppt "Do’s & dont’s van de “booth crew”"

Verwante presentaties


Ads door Google