De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

3 januari 2007 VOLUMES EN GENEALOGIE: de volgende generatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "3 januari 2007 VOLUMES EN GENEALOGIE: de volgende generatie."— Transcript van de presentatie:

1 3 januari 2007 VOLUMES EN GENEALOGIE: de volgende generatie

2 We weten dat velen van u gebruik maken van de tool 'Volumes en Genealogie'. We weten ook dat deze tool gemakkelijker zou kunnen zijn in het gebruik en dat hij nuttigere gegevens zou kunnen bevatten. Daarom hebben we de tool verbeterd en een nieuwe naam gegeven.

3 Maak kennis met de GPS: Navigator... GPS staat voor Goals, Performance, Success (doelen, prestaties, succes). De GPS: Navigator brengt u waar u wilt zijn.

4 Belangrijkste kenmerken van de nieuwe GPS: Navigator Geeft een overzicht van de huidige V&G-gegevens. Maakt het mogelijk om doelen te stellen en deze te visualiseren. Presenteert demografische informatie per land en niveau. Geeft onmiddellijk de geschiedenis weer van dertien maanden. Maakt het mogelijk om van iedere willekeurige gegevensset een interactieve grafiek te maken. Toont de gemiddelde aantallen per Executive. Creëert uw eigen, persoonlijke Cirkelgroepscorekaart. Geeft een Cirkelgroepscorekaart van alle Breakaway Executives uit uw downline. Geeft een Scorekaart van uw totale organisatie.

5 Dankzij het dashboardformaat ziet u in één oogopslag alle belangrijke informatie.

6 Personal Scorecard (Persoonlijke Scorekaart): hiermee kunt u zien hoeveel distributeurs, LOI's en Executives u in een bepaalde periode (twee, drie, zes of dertien maanden) persoonlijk hebt gesponsord. Om meer maanden te bekijken, klikt u op '3 maanden', '6 maanden' of '13 maanden'. Om van een bepaald onderdeel een grafiek te maken, klikt u op het grafiekicoontje.

7 Personal History (Persoonlijke geschiedenis) toont de gegevens (PSV, GSV, actieve lijnen en commissies) van de laatste dertien maanden. Om de grafiek gemakkelijker leesbaar te maken, kunt u op Display Trend Line (Trendlijn weergeven) of Zero Scale (Nulschaal) klikken. U kunt inzoomen op een bepaald gedeelte van de grafiek door uw muis over het scherm te slepen. U kunt terugkeren naar de oorspronkelijke weergave door op de rechtermuisknop te klikken.

8 Het venster Personal Activity (Persoonlijke activiteit) geeft een overzicht van uw volumes in de huidige maand. Tevens kunt u uw pinniveau van de huidige en vorige maand zien. En u kunt uw maandelijkse, jaarlijkse en gemidddelde commissiebedrag zien.

9 In het venster GSV-status ziet u in één oogopslag hoever u het door u gestelde doel genaderd bent. Als u uw doel invoert en op Save (Opslaan) klikt, zal de GPS: Navigator uw doel onthouden als u in de toekomst inlogt.

10 En u kunt alle demografische informatie per Cirkelgroep of Totale organisatie bekijken. Het venster Demographics (Demografische informatie) toont u gegevens per Country (Land) en Level (Niveau), zodat u een beter overzicht hebt van uw onderneming.

11 De Total Organization ScoreCard (Scorekaart 'Totale organisatie') laat zien hoe het met uw hele organisatie gaat. De Circle Group ScoreCard (Scorekaart 'Cirkelgroep') laat zien hoe het met uw eigen groep gaat.

12 U kunt van alle meeteenheden een grafiek maken en ze opsplitsen in landen.

13 Het overzicht Organization Volume (Organisatievolume) is handig om te zien wat uw commissiebedrag ongeveer zal zijn. Het overzicht Averages (Gemiddelden) kan u helpen om doelen te stellen voor uw organisatie. Als uw gemiddelde aantal nieuwe distributeurs stijgt, ziet u dat dit een enorme impact heeft op uw organisatie.

14 Om voor iedere Executive in uw downline een Circle Group Summary (Cirkelgroep- overzicht) te bekijken, klikt u op de link 'S' ('O') op de Executive Breakaway pagina.

15 Wilt u weten wat iets betekent? Klik op een willekeurige meeteenheid en er verschijnt automatisch een verklarende woordenlijst.

16 We hopen dat u veel plezier zult hebben van de nieuwe functies van de GPS: Navigator.


Download ppt "3 januari 2007 VOLUMES EN GENEALOGIE: de volgende generatie."

Verwante presentaties


Ads door Google