De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hans Siepel, 28 maart 2013.  Antwoorden geven  Ongebruikelijk onderzoeksmethodiek  Vraagt iets van jullie?  Luisteren zonder mening!

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hans Siepel, 28 maart 2013.  Antwoorden geven  Ongebruikelijk onderzoeksmethodiek  Vraagt iets van jullie?  Luisteren zonder mening!"— Transcript van de presentatie:

1 Hans Siepel, 28 maart 2013

2  Antwoorden geven  Ongebruikelijk onderzoeksmethodiek  Vraagt iets van jullie?  Luisteren zonder mening!

3  Geen wetenschappelijke verhandeling  Mythologische wijsheid  Welk verhaal vertelt zichzelf  Bewustwording: ogen geopend en een andere werkelijkheid zien!

4 FILMPJE MEMORIES 18 MAART http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332492http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332492 en dan 16.45 en duurt tot 21.52 van de uitzending.

5  100 procent effectieve communicatie  Verklaring?  Immateriële waarden  (wetenschappelijk) mensbeeld  Dit zijn we!!!

6  Wat communiceert het?  Voorbeelden: Opstelten, Spies, Haren, Michael Boogerd  Andere voorbeelden: Beatrix en de Paus.  Eerste conclusies!

7  Wordt mee gecommuniceerd  Gaat om: oprechtheid, geloofwaardigheid, eerlijkheid, betrouwbaarheid  Feilloos gevoel voor (Van den Brink)  Nieuw collectief bewustzijn  Deze werkelijkheid bestaat niet in wetenschap en communicatievak !

8  Egoloos is nieuwe (scheppende)macht  Mogelijk in netwerksamenleving  Macht communicatiemiddelen  ‘de nieuwe mens’ dient erkent te worden (Hello Goodbye, etc )  Geen machines, maar bewustzijn!  Einde reputatiecommunicatie

9  Baanbrekend inzicht uit oude wijsheid  Schept werkelijkheden  Op basis immateriële waarde: altijd succesvol  Voorspelbaar resultaat

10  Wiens crisis? (Dienstbaarheid)  Publiekscommunicatie (maatschappelijke infobehoefte)  Niet sturen op beeldvorming en imago  Immateriële waarden als uitgangspunt in communicatie

11  Rol en belang media heroverwegen  Focus op ‘getroffenen’.  Inzet eigen middelen  Drie operationele doelstellingen: Informatievoorziening, schadebeperking en betekenisgeving

12  Wat leren deze verhalen?  Vaste route  Overwinnen ego!  Uw rol als bestuurder in crisis  Betekenisgeving  100 % effectieve communicatie

13 Ik dank u voor de aandacht!


Download ppt "Hans Siepel, 28 maart 2013.  Antwoorden geven  Ongebruikelijk onderzoeksmethodiek  Vraagt iets van jullie?  Luisteren zonder mening!"

Verwante presentaties


Ads door Google