De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Mijn keuze - Wereldwijde bekendheid - Interessant merk - sportiviteit > Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen Visuals.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Mijn keuze - Wereldwijde bekendheid - Interessant merk - sportiviteit > Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen Visuals."— Transcript van de presentatie:

1

2 Mijn keuze - Wereldwijde bekendheid - Interessant merk - sportiviteit > Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen Visuals

3 Mijn idee - Concept “Impossible is nothing” van Adidas gebruiken - Elementen uit Amsterdam laten terugkomen - Adidas geeft je een voorsprong bij het verwezenlijken van je sportieve droom. Mijn Keuze > Mijn idee Mediamiddelen Prijzen Visuals

4 Mediamiddelen - Advertentie in de krant Metro ( omgeving Amsterdam ) Metro spreekt als actueel en hedendaags medium een jonge, hoog opgeleide en actieve doelgroep aan( 32% van de lezers is tussen tussen de 20 en 35 jaar ). - Abri panelen in de stadsdelen van Amsterdam Omdat circa 9 van de 10 mensen die langs loopt je advertentie opvalt - Narrowcasting in de GVB trams Veel mensen reizen met de tram door Amsterdam Mijn Keuze Mijn idee > Mediamiddelen Prijzen Visuals

5 Prijzen ( budget € ) - Advertentie in de krant Metro ( omgeving Amsterdam ) - 1 Week lang iedere dag, 1 advertentie in de Amsterdam editie van Metro, formaat 5000 mm x € 3,00 = € Als ik dit een maandlang wil doe je € x 4 = € Abri panelen in de stadsdelen van Amsterdam - €80,- per stuk ( minimaal 25 panelen) per week ( inclusief full colour print ) - Amsterdam heeft 17 stadsdelen waarvan Wespoort afvalt omdat dat hoofdzakelijk havengebied is. - Ik heb er voor gekozen om per stadsdeel 15 abri’s op te hangen stadsdelen x 15 abri’s = 240 abri’s, 240 abri’s x €80 euro = €25.600, € x 4 weken = € Narrowcasting in de GVB trams| - Informatieve beeldschermen in 150 trams in Amsterdam - Voor een Spotje die 15 seconden duurt 4 weken lang in alle trams betaal je € 3.910,- Je komt nu op een totaal prijs van € ( dat betekend dat ik € over hou aan deze campagne ) Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen > Prijzen Visuals

6 Visuals Narrowcasting in de GVB Tram Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen > Visuals

7 Visuals Een poster in een Abri paneel Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen > Visuals

8 Visuals Advertentie in de METRO Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen > Visuals


Download ppt "Mijn keuze - Wereldwijde bekendheid - Interessant merk - sportiviteit > Mijn Keuze Mijn idee Mediamiddelen Prijzen Visuals."

Verwante presentaties


Ads door Google