De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Mid Year Assessment Van Guido Boogaard. Mijn Achtergrond Muziek Film Games - Componeren - Spelen - Muziekaal Gehoor - Muziektheorie - Scenario’s schrijven.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Mid Year Assessment Van Guido Boogaard. Mijn Achtergrond Muziek Film Games - Componeren - Spelen - Muziekaal Gehoor - Muziektheorie - Scenario’s schrijven."— Transcript van de presentatie:

1 Mid Year Assessment Van Guido Boogaard

2 Mijn Achtergrond Muziek Film Games - Componeren - Spelen - Muziekaal Gehoor - Muziektheorie - Scenario’s schrijven -Teamwork - “Visuele” skills Interesse wekken Uitbalanceren Eigen wereld maken

3

4 Waarom Games? Muziek Film Interactie Mijn Veronderstelling: Game

5 Just Design it, Right?

6 Muziek Film Interactie Game ? ? ? ? ? ?

7 ISA Verhaallijn versus Gameplay? Zijn gameplay en verhaallijn werkelijk zo gescheiden? En wat is de ideale manier om deze twee elementen zo synchroon mogelijk te laten lopen?

8 ISA Playtesting met bestaande spellen Interviews& Observatie Prototype Onderzoek met prototype Prototype Verslag Research Prototype &Research

9 ISA Eerste deel van het verslag maken: +- 3 uur Playtesting van bestaande spellen: uur Interviews& Observatie: uur Deel van het verslag maken: +- 5 uur Maken Prototype op basis van verslag: uur Onderzoek met Prototype: uur Verbeteren van Prototype tijdens onderzoek: uur Verder verslag maken: +- 7 uur

10 ISA Beoordeling? -Op mijn Beredenering/Onderbouwingen -Op mijn Objectiviteit -Op de werking van het prototype (Benadert het prototype echt wat het zou moeten doen en lopen verhaallijn en storyline werkelijk meer synchroon)

11 Post Mortem Andere punten waarin ik mezelf heb ontwikkeld: -Tekenen & Compositie -Samenwerken -Werken met een tijdslimiet -Programmeren

12 Tekenen & Compositie

13 Portfolio Opdrachten

14 Eindelijk heb ik iets als een eigen website Programmeren ging me niet erg slecht af Alles goed en op tijd af gekregen Portfolio 2 heeft een vreemde navigatie Maar blijkbaar ook niet uitzonderlijk goed Doormiddel van nachtwerk

15 Rituelen Groepswerk Het nut van Observatie Het nut van Observatie Het nut van het Design Proces Tijdsdruk

16 Rituelen Veel Brainstormsessies Compleet volgens de Design Thinking methode van T4T Iedereen wilde zich inzetten Veel gekibbel en dus stress Te hoog gegrepen dus slechte afwerking Niet iedereen kon zich inzetten

17 Clickable

18 Actionscript 3 Geleerd, Denkwijze bevestigd Actionscript 3 Geleerd, Denkwijze bevestigd Ik heb er nog extra’s er in kunnen doen Een redelijk andersoortige gameplay Echter maar een 6 bij de toets Methods of Development Echter te veel code voor een voor een G Waar geen enkele vorm van onderzoek aan vooraf ging

19 Voor de rest - Andere vakken - Conquest in Terrovia - Droomwereld - Dummygebruik - Maya - Muziek

20 Bronnen: gnStudioGreatAbacoIsland/Website_Photos/Day 4_4.JPG gnStudioGreatAbacoIsland/Website_Photos/Day 4_4.JPG s/images/c/c1/Kh2.jpg s/images/c/c1/Kh2.jpg De PowerPoint- Illustratiedatabase Mijn Mobieltje


Download ppt "Mid Year Assessment Van Guido Boogaard. Mijn Achtergrond Muziek Film Games - Componeren - Spelen - Muziekaal Gehoor - Muziektheorie - Scenario’s schrijven."

Verwante presentaties


Ads door Google