De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

© 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets ¤

Verwante presentaties


Presentatie over: "© 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets ¤"— Transcript van de presentatie:

1 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets ¤

2 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Doel Kennismaking Onderzoeken of er concrete aanknopingspunten zijn voor samenwerking Agenda: ¤Kort kennismaken ¤Presentatie “Producten” & “Faciliteren”

3 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Voorstellen

4 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Voorstellen TU Delftindustrial design KPMG Management Consultingchange Van der Meer & van Tilburginnovatie advies BrainStoreideeënfabriek met jongeren licentie Nederland Yppah ¤ natuurlijke partner voor jongeren markten

5 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Voorstellen Relevante projecten op medisch gebied Meditech BridgeESKAN projectleider Unit HealthTU/e2004- coaching op projecten in health sector (o.a. 3M Stethoscopes)

6 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Voorstellen Relevante projecten op MKB gebied Innovatie advies aan diverse MKBers CERES programma Syntens Eindhoven Cluster ‘kick start’ CERES & SNN Faciliteren van groot aantal bijeenkomsten

7 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Voorstellen Relevante conferentie ervaring Meditech Bridge internationale conferentie Organisatie conferenties European Association for Creativity and Innovation (EACI) in 1996, 1999, 2001 Programmering KreaNET Denk nu mee over IAB 1 / 2 conferentie

8 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze

9 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze urbanPro’s professionele diensten van stadsjongeren urbanPro’s professionele diensten van stadsjongeren

10 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze urbanPro’s professionele diensten van stadsjongeren urbanPro’s professionele diensten van stadsjongeren Yppah’s netwerk van jongeren CreatingCapacity leveren professionele creatieve diensten Maken van videoclips Sturen van SignalsWorldwide Meedoen aan polls/SMS New Product/Service Development Yppah’s netwerk van jongeren CreatingCapacity leveren professionele creatieve diensten Maken van videoclips Sturen van SignalsWorldwide Meedoen aan polls/SMS New Product/Service Development

11 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze Casestudy Rabobank >>

12 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze

13 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze Yppah ¤ ontwikkelt samen met jongeren en opdrachtgevers nieuwe producten, diensten en marketing voor jongeren geïnspireerd door de natuur.

14 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze Door de verrassende denkkracht van jongeren zélf in te zetten ontstaan op natuurlijke wijze ideeën voor de jongerenmarkt.

15 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze Yppah ¤ zorgt samen met de opdrachtgever en Yppah ¤ CreatingCapacity voor een duurzame realisatie.

16 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze Hoe Kun Je solarpanels inzetten voor buitenreclame? Hoe Kun Je je ontwikkeling laten zien? >>

17 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze generiek

18 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah ¤ werkwijze generiek De uitdaging begrijpen. Ideeën genereren. Actie ontwikkelen.

19 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten De uitdaging begrijpen…

20 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten De uitdaging begrijpen… ¤We willen een bijeenkomst organiseren voor 100 tot 150 mensen uit Life Science, Medische Technologie, Precisietechnologie, Food ¤Een deel van de dag zal ingevuld worden door enkele sprekers. ¤Een tweede deel van de dag willen we invullen met een gezamenlijke opdracht of activiteit die tot nieuwe netwerkverbindingen moet leiden. ¤Het eind van de dag zou een ‘netwerkproduct’ moeten zijn voor de individuele deelnemers. De uitdaging begrijpen… TP Promotion Group wil graag maatwerk leveren

21 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Ideeën…

22 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Ideeën… ¤Faciliteren door Yppah ¤Training in faciliteren ¤Inspiratie van buiten (bruistablet, bv. jongeren) ¤Inspiratie van binnen (reflectie, dialoog) ¤Innovatie management (cultuur / structuur aanpassen aan marktoriëntatie, new product development)

23 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Idee 1 ¤aantal schalen of dimensies ontwikkelen ¤ondernemers en andere schalen zichzelf in –via aanmeldformulier –Core-business plaats in de keten (R&D tot business to consumer) –Plaats in de keten care vs. cure –Plaats in de keten volledig markt gefinancierd tot volledig overheidsgefinancierd –Ik vind dat mijn bedrijf zeer innovatief is vs. wij volgen als een van de laatste de koplopers in de markt –… andere dimensies … ¤Gedurende het dagdeel wordt de groep op verschillende dimensies bij elkaar gebracht in kleinere groepen ¤Binnen elke groep is het de bedoeling dat elke deelnemer minstens 5 contacten legt ¤Op deze manier wordt de kans op een interessant contact vergroot.

24 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Idee 2 ¤Eén A2 poster gemaakt door studenten industrial design/design academy ¤Mega visitekaart ! –De poster wordt van tevoren gemaakt met behulp van materiaal van het bedrijf. –verificatie door bedrijf ¤4 a 5x een mini-markt gecreëerd ¤De ondernemers worden redelijk willekeurig in verschillende groepen ingedeeld ¤Elke groep heeft een eigen zaal(tje), de posters worden neergezet en elk bedrijf heeft 5 minuten de tijd om zichzelf voor te stellen en aan te geven waar ze naar op zoek zijn. Feature: ¤Naast de posters kan voor een meerprijs direct een boekje worden uitgegeven waarin alle deelnemers gepresenteerd worden.

25 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Idee 3 Management game Van der Meer & van Tilburg organisatie adviseurs voor innovatie en groei Schatting 10 team van 15 personen max., dus 10 subzalen.

26 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Actie…

27 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets natuurlijke partner voor jongerenmarkten ¤

28 © 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Yppah Nieuwe Emmasingel 7c 5611 AM Eindhoven the Netherlands Tel (+31) direct Fax (+31)


Download ppt "© 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets ¤"

Verwante presentaties


Ads door Google