De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Productiviteit stimuleren met Microsoft Dynamics CRM Naam Titel Datum.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Productiviteit stimuleren met Microsoft Dynamics CRM Naam Titel Datum."— Transcript van de presentatie:

1 Productiviteit stimuleren met Microsoft Dynamics CRM Naam Titel Datum

2 Klanten Stimuleren Bedrijfssucces Het effectief beheren van de klantencyclus – van marketing tot sales tot service – is vitaal voor de winstgevendheid en groei van ieder bedrijf. “… bedrijven met hoge scores voor klanttevredenheid hebben de S&P 500 op z’n kop gezet, in het bijzonder gedurende de laatste jaren. Niet alleen is er meer verdiend op aandelen, maar waren aandelen en cash flows ook minder aan fluctuatie onderhevig.” – Harvard Business Review, Maart 2007

3 Maar Traditionele CRM-leveranciers hebben Gefaald “Gebruikersacceptatie blijft een uitdaging als we zien dat 33% tot 47% van de toepassingen op het gebied van klantenbeheer kampt met grote acceptatieproblemen.” AMR Research, September 2007 “Gebruikersacceptatie blijft een uitdaging als we zien dat 33% tot 47% van de toepassingen op het gebied van klantenbeheer kampt met grote acceptatieproblemen.” AMR Research, September 2007 “Nooit is er zoveel geld uitgegeven en waren de verwachtingen zo hoog. Maar het aantal mislukte implementaties is niet gedaald en de ROI is weinig verbeterd.” AMR Research, September 2007 “Nooit is er zoveel geld uitgegeven en waren de verwachtingen zo hoog. Maar het aantal mislukte implementaties is niet gedaald en de ROI is weinig verbeterd.” AMR Research, September 2007

4 is gericht op uw mensen de juiste gebruikerservaring voor elke gebruikerscategorie Nu is er CRM dat… is gericht op uw bedrijf snel geconfigureerd om tegemoet te komen aan uw specifieke behoeften is gericht op uw omgeving installeert snel en integreert bestaande middelen

5 Microsoft’s Visie voor CRM Een eenvoudigere, meer natuurlijke gebruikerservaring Zeer configureerbare workflows en analysemogelijkheden Werkt zoals uw bedrijf werkt Flexibel platform dat integratie eenvoudiger maakt Werkt zoals u van technologie verwacht Werkt zoals u werkt

6 Microsoft CRM In één Oogopslag Meer dan klanten, variërend van kleine tot grote bedrijven Meer dan gebruikers in meer dan 80 landen Wereldwijd netwerk van software- en services partners Snel, flexibel en betaalbaar Volledige CRM suite voor marketing, sales en service Vertrouwde Office-ervaring voor snelle acceptatie Internationaal – meer dan 40 talen Geavanceerde SOA/Web services architectuur

7 Middelgrote bedrijven Kleine bedrijven Grote bedrijven Dynamics CRM: Wereldwijde Klanten

8 Wereldwijd Klantsucces Nortel vertrouwt op de bedrijfsschaalbaarheid en de prestaties van Microsoft Dynamics CRM voor een wereldwijde implementatie bij meer dan gebruikers ING configureerde Microsoft Dynamics CRM om een productiever wereldwijd systeem te verkrijgen voor inkoop- en vendorbeheer. MCF implementeerde Microsoft Dynamics CRM om de lengte van de servicegesprekken met 80% terug te brengen en het noteren van bestellingen met 90% te vergroten. Equinox gebruikt Microsoft Dynamics CRM om het verkoopproces te verbeteren waarbij de personeelsproductiviteit steeg met 8% en de managersproductiviteit met 5%. Cold Stone Creamery draait zijn ledenclub onder Microsoft Dynamics CRM en bespaarde in 3 jaar tijd miljoenen dollars. Mitsubishi Caterpillar

9 Microsoft Dynamics CRM Suite Alle mogelijkheden van de CRM suite en flexibele applicaties -Interactie -Marketing -Sales -Service -xRM -Bedrijfsprocessen -SOA -Flexibele implementatie

10 Snel en Productief Verkoopbeheer Vertrouwde interface stimuleert gebruikersacceptatie en verhoogde productiviteit Workflow-gedreven verkoopprocessen zorgen voor consistentie en efficiency Een volledig spectrum aan sales intelligence mogelijkheden biedt inzicht en accurate prognoses

11 Snelle en Productieve Verkoop Stimuleren Er wordt een lead gemaakt met de juiste sales workflow. De lead wordt voor beoordeling en toewijzing automatisch doorgestuurd naar de interne salesafdeling. De lead wordt doorgestuurd naar de juiste sales-persoon die de opportunity sluit. Een prospect vraagt om meer informatie via het internet.

12 VERBORGEN SLIDE Als u dieper in wilt gaan op Sales (discussie met VP, Directors, Sales Managers), kunt u hier de deck Sales BDM invoegen voor meer informatie Gebruik de slides die het meest relevant zijn voor uw publiek

13 Snelle en Consistente Klantenservice Flexibiliteit dankzij uitgebreide customization en core platform mogelijkheden Een geavanceerde workflow zorgt voor consistentie in de service-ervaring Een complete serie service-analyses, van basisrapportage tot geavanceerde OLAP en voorspellende modeling

14 Leveren Snelle en Consistente Service De service-case wordt gemaakt met een bijpassende service workflow. De lead wordt automatisch doorgestuurd naar de best beschikbare agent. Serviceverzoeken komen binnen via telefoon, internet of andere kanalen. De knowledge base wordt doorzocht en de beste oplossingen worden gesuggereerd.

15 VERBORGEN SLIDE Als u dieper in wilt gaan op Klantenservice (discussie met VP, Directors, Managers), kunt u de deck Service BDM hier invoegen voor meer informatie Gebruik de slides die het meest relevant zijn voor uw publiek

16 Snel en Effectief Marketingbeheer Intuïtieve segmenteringstools geven superieure doelgroepselecties Workflow-gedreven processen verhogen bereik en relevantie Naadloos vastleggen van cross-channel communicaties bespaart tijd en geld

17 Levert Snelle en Effectieve Marketing Een nieuwe campagne vereist een budget, goedkeuring, doel en uitvoering en dit gaat via verschillende kanalen Reacties op campagnes worden vastgelegd; de ROI wordt voortdurend bijgehouden en gerapporteerd

18 VERBORGEN SLIDE Als u dieper in wilt gaan op Marketing (discussie met VP, Directors, Managers) kunt u de deck Marketing Automation BDM Deck hier invoegen Gebruik de slides die het meest relevant zijn voor uw publiek

19 Mogelijkheid tot Keuze voor Software + Service Kies hoe u het GEBRUIKT – Outlook, browser, mobiel Kies hoe u het KRIJGT – In-huis of hosted Kies hoe u het AANSCHAFT – Huur of koop WIJZIGEN zodra de eisen van uw bedrijf wijzigen

20 Waarom Microsoft CRM? “Kopers prefereren Microsoft Dynamics CRM’s bruikbaarheid en snelle time-to-value boven traditionele CRM-applicaties.” – Forrester Research, Februari 2007 “Kopers prefereren Microsoft Dynamics CRM’s bruikbaarheid en snelle time-to-value boven traditionele CRM-applicaties.” – Forrester Research, Februari 2007 “Als u kunt omgaan met de desktoptoepassingen van Microsoft, dan kunt u ook omgaan met Microsoft’s CRM product.” – AMR Research, November 2007 “Als u kunt omgaan met de desktoptoepassingen van Microsoft, dan kunt u ook omgaan met Microsoft’s CRM product.” – AMR Research, November 2007

21 DISCUSSIE Klik hier om ondertitel toe te voegen

22 APPENDIX Klik hier om ondertitel toe te voegen

23 Dynamics CRM voor Kleine Bedrijven Microsoft Dynamics CRM biedt oplossingen voor duizenden kleine bedrijven overal ter wereld Belangrijke vereisten: Eenvoudige, intuïtieve gebruikerservaring voor Outlook en Internet Explorer Geïntegreerde mogelijkheden voor marketing, sales en services Eenvoudige configuratie van rapporten, workflow en nog veel meer Kleine bedrijven

24 Dynamics CRM voor Middelgrote Bedrijven Microsoft Dynamics CRM biedt oplossingen voor duizenden middelgrote bedrijven overal ter wereld Belangrijke vereisten voor bedrijven en IT: Eenvoudige, intuïtieve gebruikerservaring voor Outlook en Internet Explorer Ge ï ntegreerde mogelijkheden voor marketing, sales en services Eenvoudige configuratie van menuschermen, workflow en gegevensmodellen Integratie webservices Middelgrote bedrijven

25 Dynamics CRM voor Grote Bedrijven Microsoft Dynamics CRM biedt oplossingen voor honderden grote bedrijven overal ter wereld Belangrijke vereisten voor bedrijven en IT: Op maat gemaakte gebruikerservaring Eenvoudige configuratie van menuschermen, workflow en gegevensmodellen Integratie webservices Flexibel SOA-platform Schaalbaar op bedrijfsniveau Grote bedrijven

26 Microsoft Dynamics CRM Bedrijfsarchitectuur


Download ppt "Productiviteit stimuleren met Microsoft Dynamics CRM Naam Titel Datum."

Verwante presentaties


Ads door Google