De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Bijeenkomst ouders Woensdag 11 april 2012. Allereerst: Dank jullie wel!  Hartelijk dank voor al jullie inzet  Het resultaat van de koffieochtenden is.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Bijeenkomst ouders Woensdag 11 april 2012. Allereerst: Dank jullie wel!  Hartelijk dank voor al jullie inzet  Het resultaat van de koffieochtenden is."— Transcript van de presentatie:

1 Bijeenkomst ouders Woensdag 11 april 2012

2 Allereerst: Dank jullie wel!  Hartelijk dank voor al jullie inzet  Het resultaat van de koffieochtenden is zo’n 60 nieuwe vrijwilligers  Wat er is gebeurd is hartverwarmend!

3 Nu

4 Natuurlijk gaat nog niet alles goed  Er zijn nog niet genoeg (goede) trainers - dit betekent dat niet alle trainingen goed lopen  Na seizoen zijn 7 vaste trainers gestopt  Er is veel geschoven met trainingstijden  Van sommige teams is de samenstelling niet ideaal  We kunnen nog meer vrijwilligers gebruiken

5 En ook... Bij de trainingen:  Komen veel kinderen niet op tijd  Worden veel kinderen niet afgemeld Bij de wedstrijden:  Melden kinderen zich te laat af voor een wedstrijd  Of komen niet zonder af te melden  Of komen (veel) te laat aan bij de wedstrijd

6 En verder  Alle sieraden moeten uit, ook oorbellen  Altijd haren in een staart  Scheenbeschermers aan, onder de kousen  Bitjes in Voor de keepers  Helm op  Handschoenen aan  Bodyprotector onder een shirt

7 Regels voor Veld 2 en Oranje Nassau  Wij zijn te gast bij Oranje Nassau!  Er mag daar absoluut niet gefietst of gebromt worden  Fietsen moeten in de fietsenrekken  Vuilnis op en rondom de velden opruimen, ook uit de dugouts  Stoelen en speelgoed terugzetten, maar ook gebruikte hockeysticks in onze kar

8 Wat willen we? Dat de kinderen:  Op tijd komen, bij de trainingen en bij de wedstrijden  Afzeggen bij hun trainer  Keeperstrainingen afzeggen bij Allard-Jan  Ook in LISA invullen of ze wel of niet aanwezig zijn bij trainingen en wedstrijden  Als ze er zijn ook echt meedoen

9 Komend seizoen

10  Organisatie  Teamsamenstellingen  Jongens  Trainers, coaches en teambegeleiders  Technisch coördinatoren  Trainingsdagen  Zaalhockey

11 Maar eerst Wij willen vóór 1 juni de nieuwe teamindeling rond hebben Daarom:  Weet je zeker dat je kind volgend seizoen nog wil hockeyen?  Vóór 1 mei moeten we weten wie er wel of niet blijven hockeyen.

12 Bestuur Voorzitter  Eva van Kempen Secretaris  Erzsébet Oosterveld Penningmeester  Thijs Schouten Technische zaken  JuniorenRoland Slotema  SeniorenSaskia Speth Sponsoring  Joost Vink

13 Technische staf Technisch Manager Technische Coordinatoren Trainers Coaches Technische Commissie Selectie commissie 11- tal commissie Aanvoerders Categorieleiders Teambegeleider Zaalhockey commissie Trainers Coaches

14 Technische commissie Technisch bestuurslid Jeugd  Roland Slotema TC Jeugd Commissie  Loes Sauer (veld)  Rosan Eijkelenburg (veld)  Richard Duray (zaal) Technisch bestuurslid Senioren  Saskia Speth TC Senioren Commissie  Joost van der Vorst (veld)  Pascal Friederichs (veld)  Guy Collot d'Escury (zaal) Technisch manager  Marlieke Oltmans Beheerder spelervolgsysteem  Jeroen Kagenaar

15 Teamsamenstellingen De teams komen tot stand door:  We kijken het hele seizoen naar wedstrijden  We beschikken over een spelervolgsysteem  Sinds half maart werken de trainers en coaches van de 11-tallen hiermee  Persoonlijke informatie via categorieleiders, trainers en coaches

16 Uitgangspunten  Iedereen speelt in de eigen leeftijdscategorie  F-teams blijven bij elkaar en worden samen 1e jaars E Pas bij de 2e jaars E kijken we:  of een kind 1 of 2 keer in de week trainen bij 1x in de week trainen, kinderen bij elkaar in een 6-tal  2x in de week trainen, de sterksten bijelkaar in een 8-tal, de rest in een 6-tal

17 Jongens  Wat is er al gebeurd  Wat gaan we doen: Insteek: 10 – 15 nieuwe jongens tot zomervakantie Elk nieuw seizoen 3 jongens F-teams

18 Trainers, coaches en teambegeleiders  Elk team heeft liefst 1 of mogelijk 2 vaste trainers  Soms is de trainer ook coach, vaak zal dit nog niet lukken  Wij streven naar niet-ouders als coaches, maar dat zal de komende jaren nog een uitdaging zijn  Elk team heeft een teambegeleider, dat is een ouder

19 Technisch coördinatoren  Vanaf komend seizoen lopen er technisch coördinatoren bij de trainingen rond  Zij begeleiden op een vaste dag de trainers en trainingen  Voor de maandag en woensdag zoeken wij ouders die beschikbaar willen zijn voor het beantwoorden van praktische vragen  Voor hockeytechnisch vragen kunt u terecht bij de technisch coördinatoren, Marlieke en Roland.

20 Trainingstijden Voorstel: (Afhankelijk van de beschikbare trainers) Indiaantjes 5 jaar  woensdag verplicht. Indiaantjes 6 jaar  woensdag verplicht. F en 1 ste E  woensdag verplicht.  maandag facultatief (meerdere teams onder 1 trainer) 2 de jaars E  maandag en woensdag verplicht D8-tallen  woensdag en vrijdag verplicht 11-tallen  dinsdag en donderdag of vrijdag - verplicht

21 Zaalhockey  De Indiaantjes, F-jeugd en 1ste jaars E trainen in een blok tussen half december en half januari  De andere teams trainen, in principe 1 keer per week  Mochten wij het nodig vinden en er is genoeg zaalruimte zodat een team vaker gaat trainen, dan kan dat  Wij gaan met teams van maximaal 10 spelers/speelsters spelen

22 Vragen of problemen

23 Aanspreekpunten:  Van persoonlijke aard: categorieleiders & teambegeleiders  Van hockeytechnische aard: technisch coördinator, Roland of Marlieke Wij hebben regelmatig overleg en zorgen ervoor dat het daar terecht komt waar het zijn moet.

24 Agenda 1 juni - nieuwe teams samengesteld

25 Agenda  14 april - Clinic voor jongens  1 juni - nieuwe teams samengesteld  2 juni – Jongste Jeugddag – officiële afsluiting van het seizoen  9 juni – “Witte Rookdag”.  Op deze zaterdag komen alle ouders van de nieuwe teams bij elkaar om kennis te maken en om af te spreken wie zo nodig coach en teambegeleider wordt.  15 juni laatste trainingen  16 juni – Lustrum, officieel einde van het jeugdseizoen  Eventueel nog een woensdag voor oefenwedstrijden  Hele maand juni – diverse toernooien  Derde week van augustus – start trainingen seizoen

26 Dank voor jullie aanwezigheid!


Download ppt "Bijeenkomst ouders Woensdag 11 april 2012. Allereerst: Dank jullie wel!  Hartelijk dank voor al jullie inzet  Het resultaat van de koffieochtenden is."

Verwante presentaties


Ads door Google