De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie."— Transcript van de presentatie:

1 Breechpocket- productdossier Laura Danneels

2 Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie

3 Voorstelling product

4 Beschrijving  Een brutel met ipod oortjes door  Ipod-zakje vastmaken  Modieus  Mooie afwerking  In alle kleuren

5 Segementatie  Technologie en kledingstijl  En iets nieuws willen proberen  Geen last van draadjes

6 Positionering  Steden  Grote elektrozaken  Kleding zaken

7 POD  Het is een andere prijs  De kwaliteit is veel beter  Je kan het ipod-zakje overal dragen  Het draadje zit verwerkt in de brutel  Met of zonder ipod

8 POP  Zelfde als een riem  Als accessoire

9 Product  Shopping goods  Minder verkoopspunten  Merknaam: breechpocket  Verpakking: doorzichtige verpakking.  Een zomer product: productie in de winter  Merk: een eigenmerk, huismerk

10 Prijs  Prijs eerste maanden laag zetten  Meer mensen zullen dit proberen  Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs  Herhalingsaankoop: korting

11 Plaats  Distributiekanaal  Conventioneel distributiekanaal  Tegenwoordiger die mijn product verkoopt  Industrieel distributeur:  Exclusieve distributie  Goede winstmarge  Producttraining  Promotie gegeven  Concurrentie: het is mijn eigen product

12 Promotie  Fictief bestaat het nog niet  Productcyclus: introductiefase  Doel: product naambekendheid geven  Persoonlijke verkoop  Vertrouwen kweken bij klanten  Pull stategie  Instrumenten  Reclame  sponsering

13 Conclusie  Blijven innoveren  Voldoende reclame en budget hebben


Download ppt "Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie."

Verwante presentaties


Ads door Google