De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Balanced score card. BEPAAL KRITISCHE SUCCESFACTOR Wat verwacht de klant: Gezelligheid Goede muziek Drank Tetten!! Financieel Vaste kosten laag houden.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Balanced score card. BEPAAL KRITISCHE SUCCESFACTOR Wat verwacht de klant: Gezelligheid Goede muziek Drank Tetten!! Financieel Vaste kosten laag houden."— Transcript van de presentatie:

1 Balanced score card

2 BEPAAL KRITISCHE SUCCESFACTOR Wat verwacht de klant: Gezelligheid Goede muziek Drank Tetten!! Financieel Vaste kosten laag houden

3 PROCESSEN Strenge controles Innovatie Lichtshows Nieuwe soorten drank Sales promotie Bekende Nederlanders

4 PRESTATIE INDICATOR Doorstroming Hoelang zijn mensen in de kroeg Mensen besteden gemiddeld € 15 aan drank Waarom klanten terug komen.. Begin van de avond Aantal mensen: 150 Na 2:00 uur: 450 mensen 3:30 uur: leegloop 4:00 uur: lichten aan Gemiddeld zijn mensen 4uren in de kroeg

5 BEPAAL STREEFWAARDE TOV VERLEDEN TOV CONCURRENTIE TOV BUDGET ? We streefden in het verleden naar een omzet per avond van € 5000 De Swetser 450 x € 15 = € Feu Drachten 700 x € 10 = € 7.000

6 MEET PREST.INDICATOREN Periodiek Per Avond De Swetser 450 x € 15 = € Feu Drachten 700 x € 10 = € 7.000

7 Balanced score card

8 Aanbevelingen Entree Promotie acties Goede Artiesten/ dj’s Vragen??

9 Einde Saskia van der Velde Roelof Reitsma Bert Visser


Download ppt "Balanced score card. BEPAAL KRITISCHE SUCCESFACTOR Wat verwacht de klant: Gezelligheid Goede muziek Drank Tetten!! Financieel Vaste kosten laag houden."

Verwante presentaties


Ads door Google