De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink

Verwante presentaties


Presentatie over: "Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink"— Transcript van de presentatie:

1 Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink

2 Omgevingsanalyse Concurrentie: - Meet The Streets (soortgelijke events) - Tentoonstellingen - streetart - streetfashion

3 Omgevingsanalyse Concurrentie: - Meet The Streets (soortgelijke events) - Tentoonstellingen - streetart - streetfashion Sterktes en zwaktes - Van deze tijd, anders zijn (sterk) - Moeilijk te definiëren doelgroep (zwak)

4 Doelgroepen Primaire doelgroep: Eventbezoekers tot 35 jaar - affiniteit met kleding - stadscultuur - opvallend

5 Doelgroepen Primaire doelgroep: Eventbezoekers tot 35 jaar - affiniteit met kleding - stadscultuur - opvallend Secundaire doelgroep: Professionals die hun werk showen - houder van workshop - host - actief betrokken bij organisatie

6 Doelstellingen Het creëren van meer (naams)bekendheid Hierdoor meer bezoekers naar de events en de website trekken

7 Strategie Banners op websites als T-Shirt Company
Posters op creatieve hotspots, kunstacademies en AMFI Raamstickers in metro Streetart: Reverse Graffiti rondom bijv. 9 Straatjes Samenwerkingsfeest met Studio 80

8

9

10

11 Vragen?


Download ppt "Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink"

Verwante presentaties


Ads door Google