Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLeen Gerritsen Laatst gewijzigd meer dan 3 jaar geleden
1
Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink
2
Omgevingsanalyse Concurrentie: - Meet The Streets (soortgelijke events) - Tentoonstellingen - streetart - streetfashion
3
Omgevingsanalyse Concurrentie: - Meet The Streets (soortgelijke events) - Tentoonstellingen - streetart - streetfashion Sterktes en zwaktes - Van deze tijd, anders zijn (sterk) - Moeilijk te definiëren doelgroep (zwak)
4
Doelgroepen Primaire doelgroep: Eventbezoekers tot 35 jaar - affiniteit met kleding - stadscultuur - opvallend
5
Doelgroepen Primaire doelgroep: Eventbezoekers tot 35 jaar - affiniteit met kleding - stadscultuur - opvallend Secundaire doelgroep: Professionals die hun werk showen - houder van workshop - host - actief betrokken bij organisatie
6
Doelstellingen Het creëren van meer (naams)bekendheid Hierdoor meer bezoekers naar de events en de website trekken
7
Strategie Banners op websites als T-Shirt Company
Posters op creatieve hotspots, kunstacademies en AMFI Raamstickers in metro Streetart: Reverse Graffiti rondom bijv. 9 Straatjes Samenwerkingsfeest met Studio 80
11
Vragen?
Verwante presentaties
© 2018 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.