De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Wij Luisteren Een initiatief van Bas de Haas Francis Taco 1April 2013.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Wij Luisteren Een initiatief van Bas de Haas Francis Taco 1April 2013."— Transcript van de presentatie:

1 Wij Luisteren Een initiatief van Bas de Haas Francis Taco 1April 2013

2 Francis Taco Sociaal bewogen Ervarings Deskundige Sales Ondernemer IT Credit Management April 20132

3 Bastiaan De Haas April 20133

4 Visie Zoveel mogelijk mensen per jaar degelijk re-integreren naar een definitieve baan, komende vanuit werkeloosheid, bijstand of andere arbeidsloze situatie. April 20134

5 Missie De mensen met een (grote) afstand tot de arbeidsmarkt coachen, laten werken, opleiden, klaarstomen en begeleiden naar een vaste definitieve baan passend bij de competenties van de kandidaat. Is een actieve gedegen manier van het creëren van duurzame arbeidsplaatsen voor mensen die zich nu in een uitkeringssituatie bevinden April 20135

6 Doelstelling Telefonische hulpverlening bieden Reintegratie :3 stappen 1.A 2.B 3.C Het WijLuisteren Uitzendbureau 1.We willen een kleinschalig intern uitzendbureau opzetten bemand door HelpHulp medewerkers. 2.Waarom zou een bedrijf een kandidaat van HelpHulp prefereren. 3.* Ze hebben al maanden laten zien dat ze gemotiveerd zijn om aan te pakken 4.* Ze beschikken over recente evaluaties zowel op papier als gesproken door FTBdH 5.* Ze zitten al weer 12 maanden in het arbeidsritme 6.* Ze hebben een stuk scholing ontvangen (gericht op consulent en maatwerk) April 20136

7 Marketing Mix Het product. Re-integratie: Van uitkering via proefperiode naar jaarcontract (min. Loon) naar een gedegen plek op de arbeidsmarkt. Het hoofdgereedschap bestaat uit een dienst die tot stand komt op het moment dat een klant belt en duurt zolang het gesprek duurt. Het product bestaat verder uit een informatieve eenvoudige, directe website die vertrouwen wekkend is. Het bezoek aan de site is gratis en een gesprek kost € 0,80 p/minuut. Chat en ondersteuning naast het 0900 nummer, hoe krijgen we dat betaald? abonnement? April 20137

8 Promotie Promotie SEO, SoMe, Free Publicity, Startpagina's, Banners, Google AdWards, Advetorials in Human interest bladen, TV interview in Human interest programma TV Eemland 1 maand gratis adverteren Persberichten voor de (regionale) gratis HAH bladen Bij de grote machines (Google Nederland, Google België, Vinden.nl, MSN, Ilse en Yahoo) kan je zich het beste handmatig aanmelden. Op Nut.nl kunt u zich gratis bij 25 verschillende zoekmachines laten aanmelden. ) Meld u aan bij directory's Directory's als Dmoz en Startpagina zijn belangrijke bronnen voor zoekmachines. Google hecht veel waarde aan Dmoz, Ilse werkt nauw samen met Startpagina. De directory's kunnen van grote invloed zijn op de plaats in de resultatenlijst. De SEO toolkit heeft ook een linkmanager waarmee je je kunt aanmelden bij diverse directories. Houd het content actueel en breed - Ververs pagina's regelmatig. Hierdoor zullen spiders regelmatig terugkomen. - Dit is van belang als je wilt dat alles snel bij de zoekmachines bekend is. - Hoe meer unieke informatie een pagina heeft, hoe interessanter. Zo redeneren veel zoekmachines. - Een ander voordeel is dat je op meer verschillende zoekwoorden te vinden bent. Hierdoor zullen andere websites sneller naar uw content doorlinken.) Adverteren in bladen. Reclame op auto’s Met affiliatie marketing laat u een derde partij uw diensten of producten verkopen of die levert daar de aanzet voor. Met affiliatie programma's breidt u uw verkooppunten uit. Daar staat tegenover dat u de derde partij een (meestal kleine) vergoeding betaalt. April 20138

9 Plaats Pand met ruimte voor max. 30 personen Vrije-en werkruimte voor deelnemers Soest April 20139

10 Prijs Het bezoek aan de site is gratis en een gesprek kost € 0,80 p/minuut. April

11 Personeel Hoe gaan we personeel aantrekken en aan ons binden Binnenhalen van mensen via …. om de bezetting te krijgen voor de hulpdienst. Werkpunt(gemeente Soest) Baarn. Een herintreed situatie creëren met recht op teruglevering. Proefperiode betaald door ?? Een jaarcontract bieden op basis van 6 goede maandevaluaties (evaluatie consulent zie bijlage XX) Vrijwilligers April

12 Partners Gemeente UWV Vrijwilliger Organisaties Soester Ondernemers Opleidings Instituten Scholen(Stagaires) Coaches ZZP-ers April

13 Cijfers Testfase: Voor een periode van x weken/maanden zal er een 0900-nummer worden geopend om te toetsen hoeveel belminuten er worden gegenereerd. Bij een bemanning van 2 FTE’s die 120 belminuten per dag ontvangen (2*120*30 a €,080 = € 5760,= Omzet) Omschrijving tarieven Eenmalige kosten Betaald servicenummer Nederland € 22,50 Maandelijkse kosten Betaald servicenummer Nederland € 22,50 Variabele kosten en opbrengsten Opbrengsten per gesprek Betaald servicenummer Nederland € 0,0375 Opbrengsten per minuut Betaald servicenummer Nederland € 0.80 per minuut € 0,6612 Kosten per gesprek Betaald servicenummer Nederland € 0,0385 Kosten per minuut piek Betaald servicenummer Nederland € 0,0453 Kosten per minuut dal Betaald servicenummer Nederland € 0,0317 Platformkosten per minuut € 0,0275 Incassokosten 3,85% Incassokosten per gesprek € 0,0110 Terminatie kosten Terminatiekosten per minuut naar Nederland vast € 0,0147 Terminatiekosten per minuut naar Nederland mobiel € 0,1154 Zie bijlage voor netto omzet op basis van 1000 belminuten. April

14 Concurentie lokale kosten lokale kosten lokale kosten € 1.50per minuut nummer 1 persoon. € 0,80 per minuut, 1 persoon April


Download ppt "Wij Luisteren Een initiatief van Bas de Haas Francis Taco 1April 2013."

Verwante presentaties


Ads door Google