De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

VIRGINIE LOVELING GEBOUW

Verwante presentaties


Presentatie over: "VIRGINIE LOVELING GEBOUW"— Transcript van de presentatie:

1 VIRGINIE LOVELING GEBOUW

2

3 Toren met 23 verdiepingen Sokkel / Arm met 4 verdiepingen
Onthaal op +1 via hellend vlak Parkeergarage op -3 via Valentijn Vaerwijckweg Archiefruimte op -3 Restaurant op +3 Auditorium 219 plaatsen op +1 Panoramaruimte op +21 350 parkeerplaatsen fietsenstallingen

4 22.000 m² kantooroppervlakte 28 organisaties 1364 personeelsleden
m² gebouwoppervlakte m² kantooroppervlakte 28 organisaties 1364 personeelsleden 1068 werkplekken 2400 m² archiefruimte Agiv: 132 personeelsleden Agiv: 122 werkplekken Verhuis: voorjaar 2014

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15 AGENDA Voorstelling globale planning project Structuur projectteam AFM
Stand van zaken iwh Vloerdozen Inplanting bergruimtes en labo Archieven Kunstintegratie Zendmast Budgetoverdracht Beveiliging het Nieuwe Werken

16 1. Globale planning project
Start werkgroepen: januari 2013 Archiefbeheer: Bart Severi ICT: ntb, wss. Geert Delmulle Meubilair: Eva Gulikers Verhuis: Carl Vranken P&O / het Nieuwe werken: Gerda Serbruyns Facilities: ntb, wss. siteverantwoordelijke, opstart in 3e kwartaal 2013

17

18 2. Structuur projectteam AFM
Overkoepelende projectmanager (Geert Delmulle) Eenmalig projectluik Team vastgoed Team studie en coördinatie bouwproject Team uitvoering bouwproject Team centrale dienstverlening: verhuis Operationeel uitvoerend luik Team beheer Team schoonmaak Team catering

19 Trekker van deze fase: Patrick Bieghs en Johan Claeys
Eenmalig projectluik: Team vastgoed: Opstart project Bepaling behoeftes Nota IF Nota VO Einde: tot standkoming huurcontract Trekker van deze fase: Patrick Bieghs en Johan Claeys

20 Trekker van deze fase: Toon Defloor en Peter David
Eenmalig projectluik: 2. Team Studie: Vertaling behoeftes naar plannen Opvolgen studies architect en ingenieurs Controle naleving huurcontract Bijwonen bouwteam Aanspreekpunt voor klant Voorstudie inrichting en archieven Einde: tot standkoming uitvoeringsdossier Trekker van deze fase: Toon Defloor en Peter David

21 Trekker van deze fase: Elvira Servaes en Gino Vandevelde
Eenmalig projectluik: 3. Team Uitvoering: Controle uitvoering op werf Verwerken wijzigingen / problemen Controle naleving huurcontract Opvolgen aannemers en studiebureau’s Bijwonen bouwteam Uitvoering inrichting en archieven Einde: aanvaarding uitgevoerde werken Trekker van deze fase: Elvira Servaes en Gino Vandevelde

22 Trekker van deze fase: Carl Vranken
Eenmalig projectluik: 4. Team centrale dienstverlening: Verhuis Organisatie parking Organisatie onthaal, post, reservaties,… Einde: gebruiksklare kantooromgeving Trekker van deze fase: Carl Vranken

23 Operationeel uitvoerend luik:
1. Team beheer: Siteverantwoordelijke is eerste aanspreekpunt Afm servicelijn is 2e lijn: Team catering Team Schoonmaak

24 3. Stand van zaken iwh Inrichtingswerken huurder
Evaluatie offertes loopt Doel: eindigen binnen budget en timing Kleine wijzigingen indeling Besproken bij bilateraal overleg Is doorgegeven aan eigenaar Resultaat wordt verwacht

25 4. Vloerdozen In bilateraal overleg of via zijn opmerkingen/aanpassingsvragen/akkoorden ontvangen Nog te verwerken door AFM Nog ter controle over te maken aan stuurgroep Nog door te geven aan bouwteam

26 5. Inplanting bergruimtes
Besproken tijdens bilateraal overleg Behoeften zijn doorgegeven aan eigenaar

27 6. Archieven Finale tabel is opgemaakt Nog concrete verdeling te maken
Opgelet: dit zijn behoeftes. Realisatiemogelijkheid is te controleren In 2008: 24,000 lm In 2012: 21,000 lm

28

29 7. Kunstintegratie Kandidaten werkgroep zijn doorgegeven aan team Vlaamse Bouwmeester

30 8. Zendmast Negatief advies Ruimtelijke Ordening
Realisatie is weinig waarschijnlijk

31 9. Budgetoverdracht Is besproken bij bilateraal overleg
Het geheel wordt verwerkt door mevr. Carolina Stevens – departement Bestuurszaken

32 10. Beveiliging werkvloer
Wordt beperkt tot ALV, AGIV en elke plaats waar de publieke zone de kantoorzone raakt (VDAB, jongerenwelzijn,…) Enkel ikv wetgeving Slechts een deel van de kantoorzone Precedent vermijden voor andere kantoorgebouwen In context clean desk: gevoelige informatie dient weggeborgen te worden Hoge kostprijs Logistieke en organisatorische problemen Uitvoeringsplannen zijn in opmaak bij eigenaar

33 11. Het Nieuwe Werken Mevr. Gerda Serbruyns

34


Download ppt "VIRGINIE LOVELING GEBOUW"

Verwante presentaties


Ads door Google