De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

BLUE GREEN Peter Reyneveld

Verwante presentaties


Presentatie over: "BLUE GREEN Peter Reyneveld"— Transcript van de presentatie:

1

2 BLUE GREEN Peter Reyneveld

3 BLUE GREEN Met zijn nu, 61 golfbanen in Frankrijk, Nederland, België en Spanje is Blue Green de nummer 1 golfbaanexploitant in Europa. Onze ambitie om met deze golfbanen een maximaal rendement te maken Een maximaal rendement in harmonie met de natuur, innovatie, dienstverlening en de sport Blue Green onderhoud haar golfbanen op duurzame wijze, waterbeheersingsprogramma’s, het gebruik van organische meststoffen en met respect voor de biodiversiteit, terwijl de hoogste kwaliteit voor het beoefenen van de golfsport wordt behouden.

4 Blue Green in perspectief golfbanen abonnees greenfees per jaar beginnerscursussen per jaar jongeren die deelnamen aan cursussen 650 medewerkers

5 GROUPE SAUR

6 GROUPE SAUR in perspectief 1.5 miljard Omzet (2010) Medewerker s Gemeenten onder contract in Frankrijk

7 Samen sterker!

8 1.De Groep: heeft een sterk merk en een grote bekendheid in Europa. Deze bekendheid is vele malen groter dan de bekendheid van één baan. (bijvoorbeeld, het benaderen van een grote sponsor zoals Peugeot mogelijk voor Blue Green). 1.De Knowhow. Er is in de golfbranche een grote behoefte aan kennis om de gevolgen van de economische crisis het hoofd te bieden. 1.Het Business model. De meeste golfbanen hebben een service business model terwijl een sales/ service model noodzakelijk is. Er is in feite behoefte aan een nieuwe standaard. 2. Inkoopvoordelen. Blue Green heeft met diverse leveranciers zeer goede prijsafspraken waar golfbanen gebruik van kunnen maken. Blue Green pluspunten

9 Regionale, Nationale en internationale marketing campagnes Loyaliteitsprogramma voor leden BOOK & GOLF reserveringssysteem Golf academy formule als generator van nieuwe golfspelers Opleidingsmodel ‘Blue Green University’ (met uniek e-learning systeem). Blue Green pluspunten

10 BLUE GREEN ontwikkelingsprogramma’s

11 18 pijlers die een wereld van verschil maken 1.Het merk 2.Inkoopvoordelen 3.ICT systemen 4.Onderhoudsprogramma 5.Marketing programma 6.Sales programma 7.Operationeel programma 8.Opleidingsprogramma 9.Golf academie programma 10.HRM Programma 11.Loyalty programma 12.Management informatie programma 13.Baan optimalisatie programma 14.Juridisch programma 15.Control programma 16.F&B programma 17.Helpdesk programma 18.Duurzaamheidsprogramma

12 Gezamenlijke marketing en sales Gezamenlijke inkoop Opleiding van medewerkers tbv service en kwaliteit Academy programma om nieuwe golf spelers te creëren Nieuwe golfspelers pro-actief omzetten naar verenigingssleden Samenwerking tussen andere golfbanen in Europa Voordelen voor leden (aanbiedingen e.d.) Vragen?

13 Dank U


Download ppt "BLUE GREEN Peter Reyneveld"

Verwante presentaties


Ads door Google