De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Extravert individu introvert Archetypes voor MFA’s groep zalencentrum buurthuis hotspot dienstencentrum dorpsplein sociëteit.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Extravert individu introvert Archetypes voor MFA’s groep zalencentrum buurthuis hotspot dienstencentrum dorpsplein sociëteit."— Transcript van de presentatie:

1 extravert individu introvert Archetypes voor MFA’s groep zalencentrum buurthuis hotspot dienstencentrum dorpsplein sociëteit

2 Kenmerken archetypes dorpspleinbuurthuissociëteithotspotzalen centrum diensten centrum centrale waarden harmonie verbondenheid plezier respect geborgenheid veiligheid prestige kwaliteit schoonheid ontdekken expressie groeien flexibel hulpvaardig efficiënt praktisch dichtbij verzorgd motto hoe meer zielen, hoe meer vreugd jezelf mogen zijn ons kent onsde wereld aan je voeten u vraagt, wij draaien alles bij de hand leefstijl geelachtiggroenachtigblauwachtigroodachtigneutraal herkomst bezoekers wijkbuurt en wijkwijkwijk en stad buurt en wijk program- mering deels vast, deels open deels vast, deels open deels vast, deels open (grotendeels) open (grotendeels) vast

3 Dorpsplein Centrale waarden –Harmonie, verbondenheid, gezellligheid Motto: –Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Leefstijl –Geelachtig (extrovert en op groep gericht) Bezoekers –Uiteenlopende bezoekers vanuit hele wijk Programmering –deels vast, deels open (bezoeker is consument en producent) Verschijningsvormen –Brede school aan plein met extra ontmoetingsfuncties –Kulturhus met bibliotheek en veel verenigingsleven

4 Buurthuis Centrale waarden –Respect, geborgenheid, veiligheid Motto: –Jezelf mogen zijn Leefstijl –Groenachtig (introvert en op groep gericht) Bezoekers –Vooral uit de buurt of behorend bij specifieke doelgroep Programmering –deels vast, deels open (bezoeker is consument en producent) Verschijningsvormen –jongerencentrum –verenigingsgebouw met inloopactiviteiten

5 Sociëteit Centrale waarden –Prestige, kwaliteit, schoonheid Motto: –Ons kent ons Leefstijl –Blauwachtig (introvert en op individu gericht) Bezoekers –Gerichte bezoekers vooral uit wijk Programmering –Deels vast, deels open (bezoeker is consument en producent) Verschijningsvormen –Hockeyclub met kinderopvang en huiswerkbegeleiding –Fitnesscentrum met ontmoetingsfuncties

6 Hotspot Centrale waarden –Ontdekken, expressie, groeien Motto: –De wereld aan je voeten Leefstijl –Roodachtig (extrovert en op individu gericht) Bezoekers –Gerichte bezoekers vanuit wijk en stad Programmering –Deels vast, deels open (bezoeker is consument en producent) Verschijningsvormen –Klein theater annex lounge bar –Tijdelijke strandtent met gevarieerde programmering

7 Zalencentrum Centrale waarden –Flexibel, hulpvaardig, efficiënt Motto: –U vraagt, wij draaien Leefstijl –Neutraal, neemt steeds kleur aan van gebruiker(s) Bezoekers –Uiteenlopende bezoekers vanuit wijk en stad Programmering –Geheel open (bezoeker/huurder is producent) Verschijningsvormen –Dorpscafé met zalen –Business formules met variëteit aan vergader- en werkplekken

8 Dienstencentrum Centrale waarden –Praktisch, dichtbij, verzorgd Motto: –Alles bij de hand Leefstijl –neutraal Bezoekers –Uiteenlopende bezoekers vanuit de buurt en wijk Programmering –Voornamelijk vast (bezoeker is primair consument) Verschijningsvormen –Gezondheidscentrum met informatie- en ontmoetingsfunctie –School met volledig dagarrangement –Buurtsuper met koffiecorner en dienstverlening

9 Archetypes en thema’s generiek dorps plein buurt huis sociëteithotspotzalen centrum diensten centrum marketing & communicatie gastvrijheid & horeca informatie technologie personeel & organisatie financiën werkgroep specifiek generiek


Download ppt "Extravert individu introvert Archetypes voor MFA’s groep zalencentrum buurthuis hotspot dienstencentrum dorpsplein sociëteit."

Verwante presentaties


Ads door Google