De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

1 Soft Selection Methodology. HOE HET WERKT performance klantbeleving DELIGHTERS (verassend) SATISFIERS (“verwacht”) DISSATISFIERS (“basiskwaliteit”)

Verwante presentaties


Presentatie over: "1 Soft Selection Methodology. HOE HET WERKT performance klantbeleving DELIGHTERS (verassend) SATISFIERS (“verwacht”) DISSATISFIERS (“basiskwaliteit”)"— Transcript van de presentatie:

1 1 Soft Selection Methodology

2 HOE HET WERKT

3 performance klantbeleving DELIGHTERS (verassend) SATISFIERS (“verwacht”) DISSATISFIERS (“basiskwaliteit”) BENOEMEN BEOORDELEN SUBJECTIEF

4 TRANSPARANTIE IS ESSENTIEEL

5 SNEL DUURZAAM SAMEN TRANSPARANT …en ook: SUBJECTIEF FUZZY SOFT AMBIGUE

6 Subjectief aanduiding van een waarneming die samenhangt met de gedachte of de gevoelens van een individu Subjectief aanduiding van een waarneming die samenhangt met de gedachte of de gevoelens van een individu Fuzzy wazig, wollig…meer dan waar en onwaar Fuzzy wazig, wollig…meer dan waar en onwaar Soft ook zachte waarden spelen een rol Soft ook zachte waarden spelen een rol Ambigue Dubbelzinnig….niet altijd navolgbaar…meerdere werkelijkheden Ambigue Dubbelzinnig….niet altijd navolgbaar…meerdere werkelijkheden

7 processtappen Strategisch plan Wonion Beleid Gemeente Vorming consortia Ontwerp- proces, planvorming Uitnodiging 11 partijen t.b.v. voorselectie Visie en strategie bedrijven Presentatie, beoordeling en selectie tot 5 Verstrekken opgave Initiatief selectie o.b.v. SSM Afstemmen opgave en werkwijze Presentatie, beoordeling en keuze plan Kwaliteits toets doorlooptijd initiatief -> bouwaanvraag: 8 weken


Download ppt "1 Soft Selection Methodology. HOE HET WERKT performance klantbeleving DELIGHTERS (verassend) SATISFIERS (“verwacht”) DISSATISFIERS (“basiskwaliteit”)"

Verwante presentaties


Ads door Google