De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Soft Selection Methodology

Verwante presentaties


Presentatie over: "Soft Selection Methodology"— Transcript van de presentatie:

1 Soft Selection Methodology

2 HOE HET WERKT

3 SUBJECTIEF BEOORDELEN BENOEMEN klantbeleving SATISFIERS (“verwacht”)
DELIGHTERS (verassend) performance DISSATISFIERS (“basiskwaliteit”) BENOEMEN

4 TRANSPARANTIE IS ESSENTIEEL

5 SNEL DUURZAAM SAMEN TRANSPARANT …en ook: SUBJECTIEF FUZZY SOFT AMBIGUE

6 Subjectief Fuzzy Ambigue Soft
aanduiding van een waarneming die samenhangt met de gedachte of de gevoelens van een individu Fuzzy wazig, wollig…meer dan waar en onwaar Ambigue Dubbelzinnig….niet altijd navolgbaar…meerdere werkelijkheden Soft ook zachte waarden spelen een rol

7 processtappen doorlooptijd initiatief -> bouwaanvraag: 8 weken
Strategisch plan Wonion Afstemmen opgave en werkwijze Afstemmen opgave en werkwijze Afstemmen opgave en werkwijze Beleid Gemeente doorlooptijd initiatief -> bouwaanvraag: 8 weken Initiatief selectie o.b.v. SSM Uitnodiging 11 partijen t.b.v. voorselectie Presentatie, beoordeling en selectie tot 5 Verstrekken opgave Presentatie, beoordeling en keuze plan Vertrouwen is de basis voor iedere samenwerking. Basis: Wonion en de Gemeente Oude Ijsselstreek kenden elkaar, vertrouwden elkaar. Ze deelden een ambitie en een basisvisie. In principe zijn bekende partijen uitgenodigd, die een belang hadden bij Wonion, er was al een relatie. Ook verder naar toekomst toe. Ditzelfde aspect heeft gespeeld binnen de consortia bij het zoeken en vormen van consortia. Hoe zou je hiermee omgaan op een grotere schaal? Door de transparantie en de voordurende afstemming is geinvesteerd in wederzijds begrip en vertrouwen. Vorming consortia Ontwerp- proces, planvorming Kwaliteits toets Visie en strategie bedrijven


Download ppt "Soft Selection Methodology"

Verwante presentaties


Ads door Google