De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne  Rumour around the brand  Salesboost  Loyaliteit  Relatie management Doelgroep Managed SMB (500 kopende.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne  Rumour around the brand  Salesboost  Loyaliteit  Relatie management Doelgroep Managed SMB (500 kopende."— Transcript van de presentatie:

1

2 Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne  Rumour around the brand  Salesboost  Loyaliteit  Relatie management Doelgroep Managed SMB (500 kopende klanten) (inclusief ITPRODEALERS) Unmanaged SMB (±5000 klanten) Retail* * Op deze klantenset is een speciaal programma van kracht. Campagne periode 1 oktober t/m 30 november 2013 Wat willen we met de communicatie rondom de campagne realiseren  Informeren over de campagne, aanbiedingen en leveranciers  Aanzetten tot aankoop  Top of mind positie creëren bij de reseller

3 Nitro Circus Campagne: ACTIEMECHANISME Ontvang STUNT PUNTEN van ALSO ■Reseller ontvangt in actieperiode STUNT PUNTEN op behaalde omzet op uw merk. Mechanisme ■Reseller ziet op ALSO webshop hoeveel ‘STUNT PUNTEN’ hij of zij heeft gespaard en wat zijn persoonlijke doelstelling is. Doelstelling 1: 25% overscoren = 1 VIP kaart t.w.v. €200,- Doelstelling 2: 50% overscoren = 2 VIP kaarten t.w.v. €400,- Aan het einde van de campagne periode ontvangt de resellers 1 of 2 VIP kaarten voor het ALSO Exclusive Partner Event (t.w.v. €200.- p/s) Aantal ‘STUNT PUNTEN’ bij behaalde omzet ■€500,-  1 STUNT PUNT

4 MARCOM ■ NITRO CIRCUS actie website waarop alle informatie omtrent deze campagne en participerende vendoren te vinden iswebsite ■ Algemene campagn ingen richting complete ALSO database ■ NITRO CIRCUS vendor actie mailingen ‘’Nitro Circus STUNT aanbieding!’’ (dedicated) ■ Banners op front-page en webshopwww.also.nl ■ Banners op vakgerelateerde website ■ Banner onder alle persoonlijke directe communicatie ■ Advertentie & redactionele aandacht in verschillende vakbladen ■ Sales incentive ■ Call Centre ■ Social Media (Linkedin, Twitter, Facebook) ■ Push notificatie via de ALSO APP ■ ONLINE STUNT PUNT CALCULATOR **ALSO’s NITRO CIRCUS WEBSITE** Nitro Circus Campagne: INZET MIDDELEN

5 Nitro Circus Campagne: Sales lunch training Tijdens de campagne krijg je een uur de tijd om de salesmedewerkers van ALSO extra te trainen op jouw merk en product. Hoe je dit in wilt vullen is helemaal aan jou! Te denken valt aan een productdemonstratie en een presentatie waarin de USP’s nogmaals benadrukt worden. De grote trainingsruimte van ALSO staat een uur lang geheel tot jouw beschikking. Er wordt tijdens de training een uitgebreide, luxe lunch geserveerd. Locatie: ■Grote vergaderzaal bij ALSO in Nieuwegein Tijd: ■12.00 uur – uur Aantal personen ■Max. 20

6 Nitro Circus Campagne: STUNT AANBIEDING Tijdens de campagne krijgen alle participerende leverancier verschillende (afhankelijk van bijdrage) momenten voor een dedicated HTML . Deze gaat naar ALSO’s complete database van 4000 contacten met een gemiddelde openingspercentage van 40%. Na het versturen zal Sales dedicated gaan uitbellen op deze aanbieding. ■SPIFF!!! De resultaten van deze speciale STUNT aanbiedingen worden gemeten en bij elkaar opgeteld zodat we aan het einde van deze campagne verschillende winnaars hebben. Package Zilver: 2x SPIFF incl. HTML Package Gold: 4x SPIFF incl. HTML SPIFF prijs: 50cc Mini bike

7 Nitro Circus Campagne: Exclusive Partner Event Target Er zijn 100 plaatsen te vergeven onder SBM klanten en ITPRODEALERS. Retail is aanwezig op uitnodiging. Daarnaast zullen de participerende vendoren en het management van ALSO aanwezig zijn. Locatie Dit bijzondere evenement vindt plaats in de Ziggo Dome in Amsterdam. Je wordt ontvangen in onze eigen ingang waarna er genoten kan worden van een diner in de Member Lounge. Ook deze ruimte is exclusief voor ALSO en haar gasten. Vervolgens staat er een groot spektakel op ons te wachten die wij gaan aanschouwen vanaf de VIP locatie ‘Live Avenue’. In de Live Avenue hebben wij twee eigen barren tot onze beschikking en kunt u zowel zittend als staand genieten van de show en het gezelschap. Kom alvast in de stunt sferen! Bekijk hier een filmpje over Nitro Circus Live en neem alvast een voorproefje op het ALSO Exclusive Partner Event !hier Datum ■Dinsdag 3 december 2013 Programma ■17.30 – Ontvangst ■18.15 – 1930Diner in de Member Lounge van Ziggo Dome ■19.30 – 22.00VIP NITRO CIRCUS LIVE ■22.00 – 23.00Na borrelen Uitnodiging ■Reseller kunnen sparen voor hun eigen toegangsticket. De overige resellers worden persoonlijk benaderd door de accountmanagers van ALSO. ALSO zal in samenwerking met al zijn vendoren de verschillende klanten uitnodigen

8 Nitro Circus Campagne: Bijdrage Concreet, wat krijgt u… ■Resellers sparen STUNT PUNTEN op al uw producten! ■2x single-vendor HTML actie mailing ‘’Nitro Circus STUNT aanbieding’’ in oktober en november inclusief SPIFF! ■1 x ticket ALSO Exclusive Partner Ziggo Dome (Nitro Circus Live) Bijdrage Zilver pakket € * *Deze kosten zijn additioneel naast de mogelijke standaard marketing- en communicatie pakket bijdrage. (Bijv. ITPRODEALS) Al de bovenstaande activiteiten dienen in de maanden oktober en november afgenomen te worden.

9 Nitro Circus Campagne: Bijdrage Concreet, wat krijgt u… ■Resellers sparen STUNT PUNTEN op al uw producten! ■4x single-vendor HTML actie mailing ‘’Nitro Circus STUNT aanbieding’’ in oktober en november inclusief SPIFF! ■2 x ticket ALSO Exclusive Partner Ziggo Dome (Nitro Circus LIVE) ■Dedicated in-house sales lunch training Bijdrage GOLD pakket € * *Deze kosten zijn additioneel naast de mogelijke standaard marketing- en communicatie pakket bijdrage (bijv. ITPRODEALS). Al de bovenstaande activiteiten dienen in de maanden oktober en november afgenomen te worden.

10 FR CH AT DE NL DK LT LV EE FI SE NO ALSO Nederland B.V. Archimedesbaan ME Nieuwegein Netherlands Tel: Fax:


Download ppt "Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne  Rumour around the brand  Salesboost  Loyaliteit  Relatie management Doelgroep Managed SMB (500 kopende."

Verwante presentaties


Ads door Google