De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group.

Verwante presentaties


Presentatie over: "slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group."— Transcript van de presentatie:

1

2 slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group

3

4 Samen: leveranciers en partners Lange – termijn relatie Duurzame groei Engagement nemen Geloof in duurzame handel Lange-termijn groei en innovatie Economie als stuwende kracht voor positieve ontwikkeling Ecology Social Economy

5 Wie koopt witloof?

6

7 criteria

8

9

10

11

12 degustatie Appstore; stetoscoop Bestelling:

13 Online  winkel Snel Vertrouwen Gekend verpakt Online: Zelf kiezen Beleving onderscheidend Winkel:

14 Eten   Voeden Mainstream Standaard Makkelijk, convenience Voeden: Extra kwaliteit Onderscheidend genieten Eten:

15

16

17

18 BewaringRood snijvlakSnel groenSnel bruine plekkenKwaliteitVeel hard binneninBruin binneninSmaakBitterSeizoenWinterDonkerLokaalTeler/producentReceptenMet hesp en kaassausWitloofsaladeMet kip curry

19 Verbeteringen ifv consument Voeden: – Vitamines – koolhydraten – eiwitten – Mineralen – vetten Eten: – Smaak – meerwaarde Bewaring: – Roodverkleuring – Groenverkleuring – …

20 Verbeteringen ifv van productie – Tollerantie Alternaria Roest – Hoge productiviteit – Rendabel

21 Algemeen besluit Witloof dient “verjongd” te worden, meerwaarde te krijgen. Verpakking aanpassen aan noden van de jongere kopers: stuks ipv gewicht Meer info geven, recepten,voedingswaarde… Inspelen op seizoenen en lokale teelt Betere presentatie en strengere kwaliteitsbewaking vooral in de winkel

22

23 Bronvermelding:


Download ppt "slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group."

Verwante presentaties


Ads door Google