De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: 070 22 50 05 www.tinck.be Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur.

Verwante presentaties


Presentatie over: "TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: 070 22 50 05 www.tinck.be Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur."— Transcript van de presentatie:

1 TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur Gewoon Provinciebedrijf

2 Wat wil TiNCK bereiken? Cultureel aanbod in West-Vlaanderen beter bekend maken Ultieme doelstelling: participatie verhogen Ondersteunende diensten: ticketing en promotie Dienstverlening aan:   publiek   organisatoren

3 Drie pijlers INFORMATIETICKETS PROMOTIE

4 Informatie INFORMATIETICKETS PROMOTIE

5 Informatie verzamelen en beheren Invoer door organisator in databank TiNCK Validatie door TiNCK Van eigen databank naar Invoer door organisator in databank CNV Lokale validatie Van databank CNV naar Eén keer invoeren, meerdere keren gebruiken Eén keer invoeren in ticketingsoftware, meerdere keren gebruiken

6 Informatie ontsluiten (1) Digitaal:   Passieve communicatie via website   Actieve communicatie via website   Actieve communicatie via de nieuwsbrief 126.htm 126.htm Telefonisch: Call Center aan zonaal tarief 9 – 19 u / zaterdag 9 – 12u30

7 Informatie ontsluiten (2) Print:   Uit-pagina Krant van West-Vlaanderen   Uit-tips in Krant van West-Vlaanderen

8 Tickets INFORMATIETICKETS PROMOTIE

9 Ticketingdiensten publiek Distributiekanalen:   Call Center   Internet Lage kosten = lage drempel:   Reserveringskosten ten laste van de organisator   Verzendingskosten 1,25 euro per bestelling Betalingsfaciliteiten: Overschrijving of kredietkaart Geen cash

10 Ticketingdiensten organisatoren Formules:   Exclusief   Aanvullend   Netwerkoplossing Lage kosten:   Minimale vaste kosten   1 euro per verkocht ticket   Kredietkaartverrichtingen aan kostprijs Faciliteiten:   Maandelijkse afrekening   On line verkoop zonder investeringen   Extra promotiemiddelen

11 Ticketingdiensten netwerkoplossing Gemeenschappelijke software: Server platform Inspraak in verdere ontwikkeling Financiële ondersteuning: Managementlicentie ten laste van de Provincie Schaalvoordeel Verhouding kosten – baten: Kosten: printer – tickets – bijkomende licenties – (internet)verbinding Baten: managementlicentie – opleiding – helpdesk - forum

12 Promotie INFORMATIETICKETS PROMOTIE

13 Promotie (1) Digitaal:   Visuals op startpagina   Weggevers in nieuwsbrief 129.htm 129.htm Televisie:   Regionale zenders Focus / WTV: Billboards op dagtelevisie Teletekstfaciliteit

14 Promotie (2)

15 Promotie (3)

16 Promotie (4) Print:   Uit-tips Krant van West-Vlaanderen

17 Promotie (5) Print:   Uit-pagina Krant van West-Vlaanderen

18 Promotie (6)

19 Promotiekanalen xxDagtelevisie xUit-tips x(x)xUit-pagina x(x)xNieuwsbrief xxxWebsite xx Call Center PROMOTIETICKETINGINFORMATIE

20 Oproepen volgens type

21 Oproepen volgens tijdsblok

22 Ticketverkoop volgens kanaal


Download ppt "TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: 070 22 50 05 www.tinck.be Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur."

Verwante presentaties


Ads door Google