De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het Nieuwe Winkelen Enschede, 4 februari 2014.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het Nieuwe Winkelen Enschede, 4 februari 2014."— Transcript van de presentatie:

1 Het Nieuwe Winkelen Enschede, 4 februari 2014

2 Agenda Achtergrond HNW Terugblik 2013 Vooruitblik 2014 Afsluiting
Behaalde resultaten Evaluatie bijeenkomsten winkeliers Vooruitblik 2014 Retail trends Gezamenlijk adverteren Beoogde resultaten Afsluiting Retail trends 18:30 – 19:00 uur Het zonnetje van november 19:00 Collectieve december actie 19:00 – 19:15 Brainstorm 19:15 – 19:55 uur Enquête 19:55 – 20:00 Borrel 20:00 – 21:00 uur

3 1. Achtergrond HNW Drie ontwikkelingen staan aan de basis van HNW.
We constateren ontwikkelingen rondom: Social Mobiel Lokaal Mobiel: de mobiele technologie die ervoor zorgt dat personen altijd en overal beschikbaar en aanwezig zijn. Sociaal: de opkomst van social media die ervoor zorgen dat mensen altijd en overal verbonden zijn met personen, evenementen en activiteiten over de gehele wereld; Lokaal: het toenemende vermogen van bedrijven en andere organisaties om in te spelen op de exacte locatie waar een persoon zich bevindt en de activiteiten die deze persoon daar op dat moment uitvoert (denk aan location based services e.d.). 

4 Warenhuismanagement HNW
1. Roel Blaauw 2. Rob Duursma 3. Sander Wiegers 4. Clemens Klappe 5. Judith Damveld 6. Ellen Engbers (EP)

5 “ALONE WE CAN DO SO LITTLE; TOGETHER WE CAN DO SO MUCH”
Helen Keller

6 2. Terugblik HNW 2013 Gezamenlijke brainstorm sessies
A. BEHAALDE RESULATEN Gezamenlijke brainstorm sessies Diverse workshops voor winkeliers En ontwikkeling van gezamenlijke campagnes

7 2. Terugblik HNW 2013 A. BEHAALDE RESULATEN

8 2. Terugblik HNW 2013 B. EVALUATIE BIJEENKOMSTEN WINKELIERS
Mooie voorbeelden in de presentatie Inspirerend Informatief en nuttig Lekker gebrainstormd Wij gaan opwaarts in een neerwaartse spiraal! Helder, informatief, to the point Iedere ondernemer zou dit interessant moeten vinden. Liever de bijeenkomsten 1x in de zes weken. Jammer dat er weer zo weinig opkomst was Jammer dat er zo weinig animo is. Had wel meer deelnemers verwacht. Ik had meer ondersteuning voor social media verwacht.

9 2. Terugblik HNW 2013 B. EVALUATIE BIJEENKOMSTEN WINKELIERS
92% zou de bijeenkomst aanraden aan andere winkeliers 75% van de winkeliers vond het contact met het Warenhuis management goed. 96% van de winkeliers vond de presentaties/workshops goed

10 3. Vooruitblik HNW 2014 A. RETAIL TRENDS Hoe houden wij het winkelgebied aantrekkelijk voor consumenten? Welke acties kunnen we gezamenlijk initiëren voor Enschede binnenstad? Hoe kunnen we inspelen op mobiele, sociale en lokale ontwikkelingen?

11 3. Vooruitblik HNW 2014 B. GEZAMENLIJK ADVERTEREN
Gezamenlijke inkoop van één of meerdere pagina’s in de Huis-aan-Huis (bereik: Enschedeërs). Gezamenlijk een sterke uitstraling als winkelstad. Groot bereik binnen Enschede en omstreken. Financiële voordelen door gezamenlijke inkoop. Peilen belangstelling inwoners van Enschede, inclusief Glanerbrug, Boekelo en Lonneker.

12 3. Vooruitblik HNW 2014 C. BEOOGDE RESULTATEN
Kennis over ontwikkelingen in de retail blijven delen en met elkaar ook kennis ontwikkelen. Winkeliers verbinden en de samenwerking tussen winkeliers stimuleren. Groei van gemiddeld aantal deelnemers tijdens bijeenkomsten HNW. Samenwerking van acties stimuleren en vergroten. Tevredenheid over bijeenkomsten HNW continueren. Sluit aan bij de bijeenkomsten van Het Nieuwe Winkelen!

13 AFSLUITING


Download ppt "Het Nieuwe Winkelen Enschede, 4 februari 2014."

Verwante presentaties


Ads door Google