De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Enschede, 4 februari 2014 Het Nieuwe Winkelen. 1.Achtergrond HNW 2.Terugblik 2013 a)Behaalde resultaten b)Evaluatie bijeenkomsten winkeliers 3.Vooruitblik.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Enschede, 4 februari 2014 Het Nieuwe Winkelen. 1.Achtergrond HNW 2.Terugblik 2013 a)Behaalde resultaten b)Evaluatie bijeenkomsten winkeliers 3.Vooruitblik."— Transcript van de presentatie:

1 Enschede, 4 februari 2014 Het Nieuwe Winkelen

2 1.Achtergrond HNW 2.Terugblik 2013 a)Behaalde resultaten b)Evaluatie bijeenkomsten winkeliers 3.Vooruitblik 2014 a)Retail trends b)Gezamenlijk adverteren c)Beoogde resultaten 4.Afsluiting Agenda

3 1. Achtergrond HNW Drie ontwikkelingen staan aan de basis van HNW. We constateren ontwikkelingen rondom: 1.Social 2.Mobiel 3.Lokaal

4 Warenhuismanagement HNW 5. Judith Damveld 2. Rob Duursma 3. Sander Wiegers 6. Ellen Engbers (EP) 1. Roel Blaauw 4. Clemens Klappe

5 “ALONE WE CAN DO SO LITTLE; TOGETHER WE CAN DO SO MUCH” Helen Keller

6 2. Terugblik HNW 2013 A. BEHAALDE RESULATEN a)Gezamenlijke brainstorm sessies b)Diverse workshops voor winkeliers c)En ontwikkeling van gezamenlijke campagnes

7 2. Terugblik HNW 2013 A. BEHAALDE RESULATEN

8 2. Terugblik HNW 2013 B. EVALUATIE BIJEENKOMSTEN WINKELIERS Mooie voorbeelden in de presentatie Inspirerend Informatief en nuttig Lekker gebrainstormd Wij gaan opwaarts in een neerwaartse spiraal! Helder, informatief, to the point Iedere ondernemer zou dit interessant moeten vinden. Liever de bijeenkomsten 1x in de zes weken. Jammer dat er weer zo weinig opkomst was Jammer dat er zo weinig animo is. Had wel meer deelnemers verwacht. Ik had meer ondersteuning voor social media verwacht.

9 2. Terugblik HNW 2013 B. EVALUATIE BIJEENKOMSTEN WINKELIERS 92% zou de bijeenkomst aanraden aan andere winkeliers 75% van de winkeliers vond het contact met het Warenhuis management goed. 96% van de winkeliers vond de presentaties/workshops goed

10 3. Vooruitblik HNW 2014 A. RETAIL TRENDS Welke acties kunnen we gezamenlijk initiëren voor Enschede binnenstad? Hoe kunnen we inspelen op mobiele, sociale en lokale ontwikkelingen? Hoe houden wij het winkelgebied aantrekkelijk voor consumenten?

11 3. Vooruitblik HNW 2014 B. GEZAMENLIJK ADVERTEREN Gezamenlijke inkoop van één of meerdere pagina’s in de Huis- aan-Huis (bereik: Enschedeërs). Gezamenlijk een sterke uitstraling als winkelstad. Groot bereik binnen Enschede en omstreken. Financiële voordelen door gezamenlijke inkoop.

12 3. Vooruitblik HNW 2014 C. BEOOGDE RESULTATEN Sluit aan bij de bijeenkomsten van Het Nieuwe Winkelen! Kennis over ontwikkelingen in de retail blijven delen en met elkaar ook kennis ontwikkelen. Winkeliers verbinden en de samenwerking tussen winkeliers stimuleren. Groei van gemiddeld aantal deelnemers tijdens bijeenkomsten HNW. Samenwerking van acties stimuleren en vergroten. Tevredenheid over bijeenkomsten HNW continueren.

13 AFSLUITING


Download ppt "Enschede, 4 februari 2014 Het Nieuwe Winkelen. 1.Achtergrond HNW 2.Terugblik 2013 a)Behaalde resultaten b)Evaluatie bijeenkomsten winkeliers 3.Vooruitblik."

Verwante presentaties


Ads door Google